تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۴
دبیر همایش "حبیب دلها" استان قم به عصر هامون خبر داد؛

18مهرماه از دو اثر بزرگ در خصوص شهید لکزایی رونمائی می شود

دبیر اجرایی همایش " حبیب دل ها" در قم گفت: یادمان سردار شهید و ابوالشهید حاج حبیب دلها در شهر قم روز پنجشنبه ۱۸ مهرماه، برگزار می شود.
18مهرماه از دو اثر بزرگ در خصوص "سردار شهید لکزایی" رونمائی می شود
18مهرماه از دو اثر بزرگ در خصوص "سردار شهید لکزایی" رونمائی می شود
شریف لکزایی در گفتگو با عصر هامون اظهار داشت: نشست علمی همایش" حبیب دلها" یادمان سردار شهید حاج حبیب لکزایی در شهر مقدس قم در روز پنجشنبه ۱۸ مهرماه، ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲ صبح در سالن همایش های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می شود، که در این همایش از دو  اثر بزرگ رونمایی می شود.
وی افزود:دکتر سید باقر حسینی، از همرزمان شهید و نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی، دکتر حبیب الله دهمرده، استاندار پیشین استان سیستان و بلوچستان، دکتر دانش شهرکی، از همرزمان شهید و معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه قم، سردار ملکی، از همرزمان شهید و فرمانده مرکز تعالی کوثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمد رهدار، رئیس مؤسسه مطالعاتی فتوح از سخنرانان این همایش هستند.
لکزایی ادامه داد: در این همایش از کتاب «حبیب از زبان حبیب» گفتگویی با سردار شهید حاج حبیب لک زایی که در زمان حیات ایشان ضبط و آماده شده و در حال حاضر توسط رضا لکزایی برادر شهید لکزایی که گروگان حادثه تاسوکی بودند تدوین شده است،که با حضور اساتید حوزه و دانشگاه رونمایی خواهد شد.
وی اضافه کرد: همچنین در این همایش از دفتر شعری از سروده های شاعران کشور و استان که در تجلیل مقام شهید سروده شده با عنوان " حبیب دل ها در آینه اشعار" که شامل 40 شعر از شاعران برتر کشور و شاعران برجسته استان از جمله عباس باقری، واسق عباسی، صباغ زاده و شعرای اهل سنت است در 100 صفحه رونمایی می شود.
بنابر این گزارش، نشست علمی شهر مقدس قم همایش حبیب دلها در ۱۸ مهرماه در سالن همایش های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، واقع در چهار راه شهدا، ابتدای خیابان معلم، طبقه چهارم، ساعت ۹:۴۵ تا ۱۲ برگزار می شود.
دبیرخانه همایش از همه علاقمندان به ارزش ها و شهید و شهادت جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل آورده است.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcaaony.49nua15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما