تاریخ انتشار :جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۳
استاد حوزه علمیه چابهار گفت: ولی و ولایت یک رتبه ای است که پروردگار جهانیان به فرد ولی عنایت می کند و این فرد از همه ی افراد در جامعه نزد خداوند محبوب تر و بالاتر است و هر شخصی به این درجه دست نخواهد یافت مگر آنکه مورد عنایت و لطف ویژه پروردگار قرار گیرد.
اطاعت از ولایت فقیه سبب تقویت وحدت در جامعه اسلامی می شود
اطاعت از ولایت فقیه سبب تقویت وحدت در جامعه اسلامی می شود
به گزارش عصر هامون، داود احمدی مقدم اظهار داشت: هر ملتی که همراه با ولایت فقیه باشد از تفرقه و دودستگی دور می ماند و وحدت در آن جامعه محکم تر و بیشتر می شود.

وی ادامه داد: ولی و ولایت یک رتبه ای است که پروردگار جهانیان به فرد ولی عنایت می کند و این فرد از همه ی افراد در جامعه نزد خداوند محبوب تر و بالاتر است و هر شخصی به این درجه دست نخواهد یافت مگر آنکه مورد عنایت و لطف ویژه پروردگار قرار گیرد.

وی تصریح کرد: ولی و کراماتش از معجزات رسول گرامی اسلام (‌ص )‌نشات می گیرند و خداوند در این باره در حدیث قدسی می فرماید ” من عادلی ولیاً فقد اذنته با الحرب ” و در قرآن به اطاعت اط ولی بسیار تاکید شده است و در این رابطه آیات و روایت بسیاری موجود است.

مولوی احمدی مقدم افزود: خداوند در آیه ای دیگر می فرماید : اطاعت امر ولی در بابت مسایل دینی و مذهبی و در امورات دنیوی که در آن معصیت خالق نباشد بر امت اسلامی لازم است که اطاعت کنند.

وی در ادامه با تاکید بسیار بر اطاعت از ولایت ، خاطرنشان کرد: ما اطاعت از ولی را در کشور ایران اسلامی به خوبی مشاهده می کنیم و در امورات مختلف ملت بزرگ ایران اسلامی از ولایت فقیه اطاعت می کنند و در آن امورات نیز موفق می شوند و اطاعت پذیری از ولایت برای همه ی جهانیان ثابت شده است.

استاد حوزه علمیه چابهار یادآور شد: که ملت ما با اطاعت از ولایت فقیه در بحث فتنه ۸۸ به صورت خودجوش به خیابان ها آمدند و وشعار خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست و ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند را سر دادند و با تدابیر ولایت فقیه نقشه های شوم دشمنان خنثی شد و حماسه ی ۹ دی را برای همیشه در تاریخ ثبت کردند و جاودانه شدند و فتنه ها را خنثی کردند.
انتهای پیام/۹۰۳۱ https://www.asrehamoon.ir/vdcdjo0o.yt0sk6a22y.html
منبع : چهاربهاران
نام شما
آدرس ايميل شما