تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۱
نائب رئیس هیت ورزش های همگانی استان سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی ورزش صبحگاهی ویژه بانوان در شهرستان زاهدان برگزار می شود.
ورزش صبحگاهی ویژه بانوان در شهرستان زاهدان برگزار می شود
ورزش صبحگاهی ویژه بانوان در شهرستان زاهدان برگزار می شود
به گزارش عصر هامون، فهیمه موسوی اظهار داشت: سه شنبه ۳۰ مهرماه بمناسبت هفته تربیت بدنی ، ورزش همگانی صبحگاهی برگزار می گردد.
وی ادامه داد: این مراسم ساعت ۷ صبح در پارک کوه قدس شهرستان زاهدان آغاز می شود.
وی افزود : کلیه بانوان می توانند در این مراسم حضور داشته باشند و باید سعی شود به ورزش صبح‌گاهی مانند یک قرار شغلی فکر کنید که به راحتی نمی‌توانید آن را رد کنید.
موسوی اذعان داشت: باید ورزش صبحگاهی را در شروع فعالیت روزانه قرار دهید زیرا می تواند عـامل مهمی در ایجـاد نشاط و شـادابی وتأمین سـلامت جسم و روح باشد.
نائب رئیس هیئت ورزش های همگانی سیستان و بلوچستان گفت: اجرای ورزش صبحگاهی بطور منظم و روزانه می تواند نقش بسیار مهمی درکسب آمادگی جسمانی ، روانی و نشاط و شـادابی افراد داشته باشد .
این کارشناس ورزشی بیان کرد: انجام فعالیتهای مداوم اثرات مثبتی بر بافت استخوانی دارد . یافتـه های پژوهشی بیـان داشته اند که ورزش در رشد طـولی استخـوان ونیز آرایش سلولهـای استخـوانی تـأثیر بسیار نـاچیزی دارد، امـا تأثیر فعـالیتهای ورزشی در افزایش تراکم و رشد عرضی استخوان با افزایش مواد معـدنی در آن تـأیید شده است و بـی تحـرکی و حـذف فشار مکانیکی ازاستخوان ها باعث کاهش مواد معدنی و کاهش استحکام آنها می شود .
انتهای پیام/۹۰۳۱ https://www.asrehamoon.ir/vdci3wa5.t1apv2bcct.html
منبع : زاهدانه
نام شما
آدرس ايميل شما