تاریخ انتشار :سه شنبه ۷ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۰
سرپرست معاونت امور مجلس و سازمان تبلیغات کشور خبر داد؛

برگزاری عزاداری های محرم در بیش از 62 هزار مسجد کشور

سرپرست معاونت امور مجلس و استانهای سازمان تبلیغات کشور گفت: 62 هزار مسجد در سراسر کشور آماده برگزاری ویژه برنامه های ماه محرم خواهد بود .
برگزاری عزاداری های محرم در بیش از 62 هزار مسجد کشور
برگزاری عزاداری های محرم در بیش از 62 هزار مسجد کشور
به گزارش عصر هامون، سرپرست معاونت امور مجلس و استانهای سازمان تبلیغات کشور در مراسم تودیع و مــعارفه مـدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: امسال ۸۰ هزار هیت مذهبی عهده دار آیین های عزاداری ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در هیئتها، حسینیه ها و مساجد سراسر کشور هستند.
حجت الاسلام حسین روحانی نژاد افزود : تبلیغات اسلامی متولی انتقال مفاهیم دینی و ارزشهای به مردم است بنابراین باید با دقت بیشتری برای ترویج فرهنگ ناب اسلامی گام بردارد .
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان هم در این مراسم با اشاره به اهمیت فعالیت های تبلیغات اسلامی در احیاء تعالیم حیات بخش اسلام گفت : برنامه های این نهاد باید بگونه ای باشد که فرهنگ و دین را توأمان به جوانان آموزش دهد .
آیت الله عباسعلی سلیمانی گفت: باید زمینه ای فراهم شود تا در کنار هر مسجد یک سالن اجتماعات برای آموزشهای فوق برنامه ایجاد شود .
در پایان این مراسم حجت الاسلام بزمان به عنوان مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان معرفی و از خدمات حجت السلام قربانپور مدیر کل سابق این نهاد قدر دانی شد .

انتهای پیام/۹۰۳۱ https://www.asrehamoon.ir/vdcaeony.49neu15kk4.html
منبع : زاهدانه
نام شما
آدرس ايميل شما