تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۸
در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های پرسپولیس و استقلال خوزستان به مصاف یکدیگر می‌روند که در پی آن سرمربیان 2 تیم به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.
دایی: می‌خواهیم با کسب سه امتیاز قهرمان نیم فصل شویم/ ویسی: بردن پرسپولیس در ورزشگاه آزادی کار سختی است
به گزارش عصر هامون،علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران قبل از بازی در هفته پانزدهم گفت: تیم استقلال خوزستان از تیم‌های خوب لیگ برتر است که توانست تیم استقلال تهران را در خانه شکست دهد اما ما هم برای کسب ۳ امتیاز و قهرمانی نیم فصل تمام سعی و تلاشمان را خواهیم کرد تا بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

وی در مورد این که فردا در صورت پیروزی قهرمان نیم فصل می‌شوند؟ گفت: ما تمام سعی‌مان را خواهیم کرد که فردا موفق شویم و بتوانیم انتظارات هواداران را برآورده کنیم.

دایی در مورد مرگ هوادار استقلال تهران و اینکه این اتفاقات چرا در فوتبال رخ می‌دهد گفت: من از این موضوع ناراحتم. متأسفانه در فوتبال ما دلخوشی مردم فقط فوتبال است و مسئولان باید نگاه ویژه‌ای به این امر داشته باشند تا از این حوادث زیاد نبینیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: من به خانواده این نوجوان تسلیت می‌گویم و از خداوند منان برای وی آرزوی مغفرت دارم.

ویسی: بازیکنان من تجربه کافی در لیگ برتر را کسب کردند

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازیکنان ما در لیگ برتر تجربه خوبی کسب کرده‌اند.

عبداله ویسی قبل از بازی مقابل پرسپولیس گفت: بازی مقابل تیم‌های بزرگی چون پرسپولیس همیشه از حساسیت زیادی برخوردار بوده و تیم پرسپولیس از تیم‌های قدرتمند لیگ ما است.

وی اظهار داشت: بازیکنان من به خوبی در لیگ برتر تجربه کسب کردند و اینکه ما فردا مقابل پرسپولیس مثل استقلال پیروز خواهیم شد تفکر غلطی است ما در هر بازی عملکرد متفاوتی داریم.

ویسی در ادامه تصریح کرد: حسین کعبی را به علت مصدومیت در اختیار نداریم و بازیکن محروم نداریم.

انتهای پیام/۵۰۸۲ https://www.asrehamoon.ir/vdcjmvex.uqexizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما