تاریخ انتشار :شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۰۷
آیت‌الله ابراهیمی مدیرعامل بانک انصار کشور گفت: بانک انصار امکانات بسیار خوبی برای سرویس دهی به اهل سنت دارد.
بانک انصار خود را شایسته کمک به مردم سیستان و بلوچستان می داند
بانک انصار خود را شایسته کمک به مردم سیستان و بلوچستان می داند
به گزارش عصر هامون، آیت‌الله ابراهیمی در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران در زاهدان اظهار داشت: بانک انصار از سال 67 با عنوان صندوق انصار المجاهدین شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر مدت چهار سال است که به عنوان بانک در کشور فعال است.
وی افزود: این بانک در حال‎حاضر با پیشرفت‌ها و اقدامات بسیار خوب در طی چندین سال به شاخص‎های عملیاتی بسیار خوبی دست پیدا کرده است.
ابراهیمی ادامه داد: بانک انصار بیش از نه میلیون مشتری یونیک دارد یعنی با بیش از  ۱۲.۱۰ درصد از مردم ارتباط آنلاین دارد.
وی بیان کرد: بانک انصار در هفته گذشته تندیس زرین سلامت اداری که عالی‌ترین نشان سلامت اداری در بین سازمان‌های کشور است را با حضور نمایندگان سه قوه دریافت کرد.
مدیر عامل بانک انصار کشور اذعان داشت: بانک انصار برای سه سال متوالی بالاترین رتبه سلامت در بین بانک‌های خصوصی و دولتی را کسب کرده است.
این مسئول بیان کرد: در حال حاضر 680 شعبه در سراسر کشور در حال فعالیت هستند و 12 میلیون حساب در این بانک باز شده است.
وی یادآور شد: بانک انصار امکانات بسیار خوبی برای سرویس دهی به اهل سنت دارد، تمام عملیات بانکی را برای آنها رایگان انجام می‌دهیم تا تمام طوایف بتوانند از این خدمات استفاده کنند.
مدیرعامل بانک انصار کشور اضافه کرد: بانک انصار، مردم سیستان و بلوچستان را شایسته کمک می‌دانند و هر کاری که منجر به ایجاد اشتغال و منافع مردم شود و به ماموریت ما لطمه نزند، انجام خواهیم داد.
وی اضافه کرد: در حوزه استقرار بانکداری اسلامی و موازین شرعی از گذشته کمیته نظارت فقهی در این بانک راه اندازی شده است.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdcbg5ba.rhba5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما