تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۶
دبیر فدراسیون کوهنوردی گفت: مجمع انتخاباتی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی با حضور اعضای مجمع و نامزدهای ثبت‌نام کننده سه‌شنبه 19 آذر ساعت 99:30 دقیقه در محل آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود.
صابری: هیچ نظری در مورد کاندیداها ندارم
صابری: هیچ نظری در مورد کاندیداها ندارم
به گزارش عصر هامون،برای انتخاب رئیس فدراسیون کوهنوردی ۱۲ نفر کاندید شده‌اند که هر کدام از افراد تحصیل کرده و کاربلد این رشته می‌باشند.

وی افزود: در این مراسم هر کدام از کاندیداها با اعلام برنامه خود و برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌هایی که برای بهبودی شرایط ورزش کوهنوردی دارند، می‌توانند با جلب نظر استان‌ها رأی خود را به حداکثر برسانند.

دبیر فدراسیون کوهنوردی بیان داشت: هر کدام از این دوازده کاندید راه کارها و برنامه‌های قوی‌تری در اهداف خود داشته باشند صلاحیت رسیدن به این جایگاه را دارند.

وی نام این دروازده نفر را اعلام کرد که بدین ترتیب می‌باشد:

رضا زارعی- مهدی داورپور- حسین رضایی- کاوه کاشفی- منصوره گرجی- محمود شعائی – همایون بختیاری – رضا بهادرانی – مهری هنرمند- جابرکوچکی‌نژاد- قدرت‌الله نیک خواه و حمید ساعریانی که در این میان نام سرپرست فدراسیون کوهنوردی محمود شعاعی به چشم می خورد که ۲ سال است که سرپرست کوهنوردی می‌باشد و قبل از آن نیز ۴ سال رئیس فدراسیون کوهنوردی بوده است.

صابری در رابطه با محمود شعاعی به عنوان سرپرست گفت: فعالیت‌های فدراسیون در این مدت که شعاعی سرپرست فدراسیون بوده مثبت ارزیابی شده است.

وی در رابطه با اینکه محمود شعاعی رای خواهد آورد گفت: کارنامه ۶ سال فعالیت‌های وی موجود می باشد و تلاش خود را تا الان برای فدراسیون کرده است.

صابری در پایان گفت: در مورد هیچ کاندیدی نظر خاصی ندارم وبرای آن‌ها آرزوی موفقیت می کنم.
۵۰۸۲ https://www.asrehamoon.ir/vdcfe1dj.w6dtyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما