تاریخ انتشار :يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۲
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی در گفت و گو با عصر هامون؛

دشمن در سال 88با هدف جلوگیری از پیام مردم سالاری ایران دست به فتنه زد

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: دشمن در سال 88با هدف جلوگیری از پیام مردم سالاری ایران دست به فتنه زد.
دشمن در سال 88با هدف جلوگیری از پیام مردم سالاری ایران دست به فتنه زد
دشمن در سال 88با هدف جلوگیری از پیام مردم سالاری ایران دست به فتنه زد
حجت الاسلام عیسی بزمانی در گفت و گو با عصر هامون اظهار داشت: یکی از علت های برجستگی این روز که باعث خلق و ماندگاری نهم دی در تاریخ انقلاب اسلامی شد حضور اراده و خواسته و تحولاتی است که توسط مردم شکل گرفت مردم ایران با حضور عالی همراه با بصیرت و اگاهی و ولایتمدای و حضور به موقع و دشمن شناسی که داشتند 9 دی را در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار کردند.
وی  با اشاره به پیام و درس بزرگی که دشمنان خارجی و کسانی که عناصر دشمن خارجی در داخل بودند از نهم دی دریافت کردند گفت: تا زمانی که حضور گسترده مردم در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی حول محور ارزش ها و اصول انقلاب اسلامی با محوریت ولایت فقیه باشد نقشه هایی که برای انقلاب اسلامی و جدایی مردم از این انقلاب و کیان انقلاب اسلامی انجام دهند نقش بر اب خواهد بود.
حجت الاسلام بزمانی ضمن تاکید به اینکه فتنه رویارویی حق و باطل و استفاده کردن باطل از محور حق در هر دور و زمانی متناسب با شرایط و فرصت ها است بیان کرد: فتنه تمام شدنی نیست لذا مساله ای که خیلی مهم است فتنه شناسی مردم است وقتی که مردم بصیرت و آگاهی داشته باشند به یقین در مقابل فتنه ها و توطئه ها مواضع درستی را انتخاب خواهند کرد و با فتنه شناسی و دشمن شناسی و بصیرت همراه با حضور فتنه ها را خنثی خواهند کرد.
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه کسانی که از فتنه حمایت می کنند برخی آگاهانه و برخی از سر غفلت و نا اگاهی است ادامه داد: کسانی که از سر غفلت از فتنه حمایت می کنند برای شناخت بهتر از وضعیت موجود باید باور دینی و شناخت خود را از فتنه عمیق تر کنند که در فتنه حامی فتنه قرار نگیرند و کسانی که از روی اگاهی در جبهه ای در برابر باور ها و ارزش ها و اصول انقلابی با خواست و اراده خود قرار گرفته اند یقینا با آنها برخورد خواهد شد .
وی ادامه داد: مردم ایران جایگاهی که انقلاب اسلامی قبل از انتخابات داشت و با کسب ارای 85 درصدی که در انتخابات توسط مردم ایجاد شد و می توانست جایگاه مردم سالاری ایران را به رخ جهانیان بکشد و نقطه قوت نظام و مشارکت قوی مردم را به جهانیان به نمایش گذارد توسط سران فتنه به تهدیدی علیه نظام تبدیل شد فراموش نخواهند کرد.
حجت الاسلام بزمانی اضافه کرد: دشمنان داخلی و خارجی در سال 88 با هدف جلوگیری از پیام مردم سالاری ایران دست به این فتنه زدند.
وی افزود: گناه فتنه گران بخشودنی نیست مگر اینکه توبه کنند و به مسیر نظام اسلامی و اهداف و اصول و آرمان امام راحل بازگردند و از عملکرد خود نادم و پشیمان باشند.
وی با اشاره به دیدار برخی از سران فتنه با مراجع تقلید تصریح کرد: مراجع تقلید ما هوشیارتر و بیدارتر از ان هستند و همیشه اصل را بر حمایت از نظام اسلامی و محوریت وحدت و انسجام انقلاب اسلامی قرار می دهند و تا کنون جهت حفظ و حراست از نظام اسلامی گام های بلندی برداشته اند لذا بهتر از هر کسی حافظ نظام اسلامی و عزت و عظمت نظام اسلامی هستند.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdcc1eq0.2bqe08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما