تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۷
عضو کمیسیون برنامه و بودجه به عصر هامون خبر داد:

بودجه بسیج افزایش می یابد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه بسیج افزایش می یابد.
بودجه بسیج افزایش می باید
بودجه بسیج افزایش می باید
موسی الرضا ثروتی در گفت و گو با عصر هامون با اشاره به اینکه بودجه در کمیسیون تلفیق ۲ تا ۳ درصد تغییر می کند اظهار داشت: کمیسیون تلفیق معمولا احکامی را بیشتر مورد توجه قرار می دهد که در چهارچوب قوانین قرار گیرد، در یک سری احکام مجلس معمولا می تواند ۴۰ بند به بودجه اضافه کند و یا چهل بند بودجه را تغییر دهد.
وی با اشاره به اینکه بودجه در برخی بخش های مهم نسبت به سال گذشته کاهش یافته افزود: ما در ارتباط با بودجه ها مجدد بارگذاری می کنیم اگر بودجه هایی کاهش پیدا کرده افزایش می دهیم و بودجه هایی که نا مناسب افزایش پیدا کرده باشد کاهش می دهیم که این موارد در کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار می گیرد.
ثروتی ثروتی بیان داشت: دولت در برخی موارد از جمله اختصاص بودجه به پروژه های عمرانی با پیشرفت بالای ۸۰ درصد و ارائه هدفمندی یارانه ها به عنوان تبصره و برخی احکام برنامه پنجم توسعه غفلت کرده که این موارد مجدد مورد بررسی قرار گرفته و اضافه شود.
این عضو کمیسیون تلفیق در پایان با تاکید بر اینکه بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی، سازندگی در مناطق محروم، ساخت سالن های ورزشی اقدامات شایسته ای انجام داده با تاکید بر افزایش بودجه این سازمان اظهار داشت: کمیسیون ها در این بخش مواردی را پیشنهاد می دهند و پس از بررسی، بودجه برخی بخش ها و نهاد ها افزایش می یابد.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdchxznk.23nqxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما