تاریخ انتشار :شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۶
کارل هاینس رومنیگه، نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ، تاکید کرد باشگاه‌هایی مانند پاری سن ژرمن که قانون مالی یوفا را رعایت نمی‌کنند باید جریمه شوند.
نایب رویس باشگاه بایرن مونیخ: پاری‌سن ژرمن قوانین مالی یوفا را رعایت نمی‌کن
نایب رویس باشگاه بایرن مونیخ: پاری‌سن ژرمن قوانین مالی یوفا را رعایت نمی‌کن
به گزارش عصر هامون، پاری‌سن ژرمن باشگاهی است که دو فصل پیش توسط افراد متمول قطری خریداری شد و با هزینه‌های زیاد بازیکنان بزرگی را به تیم خود برد.

رومینیگه معتقد است که همه باشگاه‌ها باید در راستای قانون فرپلی مالی قدم بردارند و باشگاه‌هایی که این موضوع را رعایت نمی‌کنند باید مشمول جریمه قرار گیرند.

وی در این خصوص گفت:" خیلی سخت است بخواهیم باور کنیم پاری سن ژرمن قانون فیرپلی مالی را رعایت می‌کند. همه ما ازپول هنگفتی که از قطر به این تیم تزریق می‌شود آگاه هستیم.

۲۰۰میلیون یورو در هر فصل در این تیم جا به جا می شود،امیدوارم که میشل پلاتینی این اتفاق را جدی بگیرد. باشگاه‌هایی که این قانون را رعایت نمی‌کنند باید جریمه شوند. این یک موقعیت بسیار مهم برای یوفا است.

باشگاه‌ها سه سال وقت داشتند که خودشان را با قانون فیرپلی مالی هماهنگ کنند. یوفا نباید در این زمینه کوتاه بیاید.

ممکن است مردم با نظرهای من و پلاتینی موافق نباشند اما نمی‌شود که یک شخص ثرتمند از عربستان سعودی یا روسیه بخواهد برای لیگ قهرمانان اروپا تصمیم بگیرد.

پلاتینی هم در این زمینه با من موافق است. تیم‌های بوندس لیگا از قانون مالی یوفا تبعیت می‌کنند اما این موضوع در تمامی اروپا رعایت نمی‌شود. یوفا باید همه را مجبور به انجام این قانون کند. اگر این کار انجام نشود، تیم‌های بزرگ آلمانی دیگر نمی‌توانند در این مورد با هم هم‌نظر باشند

انتهای پیام/ 5082 https://www.asrehamoon.ir/vdcaweny.49nai15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما