تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۲
مدافع سابق استقلال معتقد است كه اگر پولی از این باشگاه گرفته حقش بوده است.
واكنش مدافع تیم ملی به اتهام اكبرپور!
واكنش مدافع تیم ملی به اتهام اكبرپور!
به گزارش عصر هامون، سياوش اکبرپور اخيرا در گفتگويي جنجالي از بعضي بازيکنان استقلال انتقاد کرد. او که به شدت از شعار "بي‌غيرت" که پس از شکست مقابل الشباب توسط طرفداران استقلال سر داده شد، ناراحت بود در مصاحبه‌اي اعلام کرد بي‌غيرت نيست.

اکبرپور با ناراحتي گفت: «بي‌غيرت بازيکني است که ۱.۵ ميليارد تومان پول گرفته و به اسطوره و با‌غيرت معروف شده است!»

به نظر مي‌رسيد اين حرف‌هاي اکبرپور خطاب به پژمان منتظري، مدافع سابق استقلال است. اين بازيکن در تعطيلات ژانويه با تيم ام‌صلال قرارداد رسمي امضا کرد و از استقلال جدا شد.

بعد از جدايي او بود که بعضي مسئولان استقلال از رقم سنگين قرارداد او در نيم‌فصل اول خبر دادند. حتي شايعه شد که اين بازيکن نزديک به يک ميليارد از استقلال پول دريافت کرده است.

از سويي، پيش از اين اتفاقات‌ قلعه‌نويي خبر نداشت منتظري پولي از استقلال گرفته، به همين دليل او را اسطوره غيرت معرفي کرده بود! پيداست‌ منظور اکبرپور تا حدود زيادي به پژمان منتظري بازمي‌گردد.

مدافع تيم ملي که ‌به‌ طور کامل مصاحبه اين بازيکن را خوانده بود، گفت: «او اسم کسي را نياورده ولي اگر منظورش من هستم، از او گله‌مندم. مگر من کاري خارج از قانون کردم؟ حق را گرفتن گناه است؟!»

البته بيشتر بازيکنان استقلال با منتظري موافق هستند و مي‌گويند چه بهتر که او پولش را گرفته و با سياست رفتار کرده است.‌

در حال‌حاضر خيلي از بازيکنان استقلال از جمله هاشم بيگ‌زاده، اميرحسين صادقي، حنيف عمران‌زاده،‌ محمد قاضي، آرش برهاني و... نسبت به ميزان دريافتي‌هايشان معترض هستند.

انتهای پیام/ 4030 https://www.asrehamoon.ir/vdce7e8e.jh8ovi9bbj.html
منبع : افکارنیوز
نام شما
آدرس ايميل شما