تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۴
مرکز دیجیتال رادیو و تلویزیون شهرستان خاش امروز با حضور استاندار سیستان و بلوچستان به صورت تلفنی رسماً افتتاح و به بهره برداری رسید و درصد پوشش جمعیتی که از کانالهای رادیو و تلوزیون با سیستم دیجیتال در استان بهره مند شده اند به 75 درصد رسید.
بهره برداري از فرستنده ديجيتال صدا و سيما در خاش
بهره برداري از فرستنده ديجيتال صدا و سيما در خاش
به گزارش عصر هامون به نقل از تفتان ما،محمود کردستانی مدیر کل صدا و سیما سیستان و بلوچستان در حاشیه مراسم افتتاح رسمی سیستم دیجیتال شهرستان خاش  اظهار داشت : نصب تجهیزات و راه اندازی این فرستنده افزون بر هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار در بر داشته است.

وی افزود: با راه اندازی این فرستنده از این پس ۱۸ شبکه تلویزیونی و ۱۶ شبکه رادیویی برای مردم شهرستان خاش قابل دریافت خواهد بود.

کردستانی تصریح کرد : هم اینک ۸۰ درصد شهرهای سیستان و بلوچستان از ظرفیت پوشش شبکه های صدا و سیما برخوردار هستند.




وی بیان کرد: شبکه های دیجیتال در آینده در شهرهای دلگان، بزمان، میرجاوه و نصرت آباد راه اندازی خواهد شد.

مدیر کل صدا و سیما سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد : راه اندازی کانالهای دیجیتال رادیویی و تلوزیونی در این شهرستان از ضروریات بود که به حمدالله با عنایت مسئولین امروز به بهره برداری رسید.

علی اوسط هاشمی همچنین در ادامه این مراسم نقش رسانه ها را در خصوص آگاهی بخشیدن به جامعه بسیار ارزنده عنوان کرد.

وی افزود : سیستان و بلوچستان در حوزه های مختلف بخصوص گردشگری، صنعت و کشاورزی دارای پتانسیل های زیادی است که رسانه ها نقش ارزنده ای در انعکاس آن به جامعه دارند.

هاشمی تصریح کرد: خدمات نظام در همه نقاط استان بخوبی احساس می شود و دولت رویکرد فرامنطقه ای به سیستان و بلوچستان دارد.

وی بیان کرد : پیشرفت علم و تکنولوژی و همت ملت ایران آینده درخشان را نوید می دهد.




وی با اشاره به تنوع شبکه ها و برنامه های تلویزیونی در کشورمان تصریح کرد: باید با برنامه ریزی مناسب برای جلوگیری از متزلزل شدن بنیان خانواده تلاش کرد و برنامه ریزان و فرهیختگان باید در این زمینه برنامه ریزی ویژه داشته باشند.

هاشمی در پایان با اشاره به راه اندازی سامانه دیجیتال در استان گفت:خوشبختانه صدا و سیما توانسته به خوبی مخاطبان خود را جذب کند که این مساله شایسته تحسین است.

 این سیستم دیجیتال چند روز قبل به صورت آزمایشی در شهرستان خاش راه اندازی شده بود .
انتهای پیام/4382
https://www.asrehamoon.ir/vdcevf8e.jh8ofi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما