تاریخ انتشار :شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۳
سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان درباره فرود هواپیمای آمریکایی در مهرآباد، اظهار داشت: کلیه مسافران این هواپیما اعضای هیئت غنایی بوده‌اند و برادر رئیس جمهوری غنا ریاست این هیئت را به عهده داشته است و هیچ یک از خدمه آن آمریکایی نبوده‌اند.
توضیحات افخم درباره فرود هواپیمای آمریکایی در مهرآباد
توضیحات افخم درباره فرود هواپیمای آمریکایی در مهرآباد
به گزارش عصر هامون، "مرضیه افخم" سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سوال خبرنگاران در رابطه با فرود یک فروند هواپیمای متعلق به آمریکا در فرودگاه مهرآباد تهران، گفت: این هواپیما حامل یک هیئت عالی‌رتبه از کشور آفریقایی غنا بوده است و بر اساس اعلام دولت غنا ‌این هواپیما تحت مالکیت آمریکا است و دو سال است در اجاره ریاست جمهوری غنا می‌باشد.

افخم افزود: کلیه مسافران این هواپیما اعضای هیئت غنایی بوده‌اند و برادر رئیس جمهوری غنا ریاست این هیئت را به عهده داشته است و هیچ یک از خدمه آن آمریکایی نبوده‌اند.

وی با اعلام اینکه دو کشور ایران و غنا موضوع گسترش مناسبات را دنبال می‌کنند، اعلام داشت که هیئت غنایی به منظور پیگیری توافقاتی که در سفر دو سال قبل رئیس‌جمهوری غنا به ایران به عمل آمد، هفته گذشته به ایران سفر کرد و پس از دیدار و گفتگو با چند تن از مقامات کشورمان از جمله معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه روز گذشته تهران را ترک کرد.

انتهای پیام/ 4030 https://www.asrehamoon.ir/vdca0ynm.49n6y15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما