تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۵۱
سوریه از سال ۲۰۱۱ تاکنون درگیر خشونت‌های مرگباری است. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که به‌دلیل خشونت‌هایی که از سوی تروریست‌های موردحمایت غرب در سوریه رخ داده است تاکنون بیش از ۱۵ هزار تن کشته و میلیون‌ها تن دیگر مجبور به ترک خانه و کاشانه‌ خود شده‌اند.
ایست دیده بان حقوق بشر به ارسال سلاح
ایست دیده بان حقوق بشر به ارسال سلاح
به گزارش عصر هامون، سازمان دیده‌بان حقوق بشرواقع درنیویورک ازشورای امنیت خواست که ،علیه هرگروهی که درسوریه دست به نقض حقوق بشر به‌شکلی گسترده و نظامند می‌زنند، تحریم تسلیحاتی اعمال کند.


به گفته این سازمان، چنین حملاتی همچنان درحال انجام است علی‌رغم آنکه شورای امنیت سازمان ملل به اتفاق آرا در ۲۲ فوریه ۲۰۱۴ (۳ اسفند ۹۲) قطعنامه‌ای را به تصویب رساند که به موجب آن ازتمامی طرف‌های درگیر درسوریه خواسته شده است استفاده‌ی کورازبمب‌های بشکه‌ای ودیگر تسلیحات را درمناطق پرجمعیت متوقف کنند.
سوریه ازسال ۲۰۱۱ تاکنون درگیرخشونت‌های مرگباری است.گزارش‌ها حاکی ازآن هستند که به‌دلیل خشونت‌هایی که ازسوی تروریست‌های مورد حمایت غرب درسوریه رخ داده است تاکنون بیش از 15 هزار تن کشته ومیلیون‌ها تن دیگرمجبوربه ترک خانه وکاشانه‌ خود شده‌اند.

بنا برگزارش‌ها، قدرت‌های غربی ومتحدان منطقه‌ای آنها قطر، عربستان سعودی وترکیه  تروریست‌های فعال درسوریه را حمایت می‌کنند.از آغازبحران درسوریه، شهرهای بزرگ وکوچک درسرتاسر این کشورهدف اصابت خمپاره‌ها و موشک‌هایی قرار می‌گیرند که از سوی تروریست‌های مورد حمایت خارجی‌ها شلیک می‌شوند.
همچنان که سوریه خود را مهیای برگزاری انتخابات مهم ریاست‌جمهوری در ۳ ژوئن می‌کند، گروه‌های تکفیری نیز حملات مرگبار خود را علیه مردم سوریه شدت بخشیده‌اند.


انتهای پیام/ 4030 https://www.asrehamoon.ir/vdcizzaw.t1aru2bcct.html
منبع : شبکه خبر
نام شما
آدرس ايميل شما