تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۹
پلیس فدرال آمریکا، اف. بی. آی.، می گوید در یکی از بزرگترین عملیات تعقیب مجرمان قاچاق و بهره کشی جنسی از کودکان، موفق شده ۱۰۵ کودک را نجات دهد و ۱۵۰ عامل این جنایات را دستگیر کند.
تصاویر غم نگیز سوء استفاده غیراخلاقی از کودکان
به گزارش عصر هامون، پلیس فدرال آمریکا، اف. بی. آی.، می گوید طی روزهای پایان هفته گذشته و در یکی از بزرگترین عملیات تعقیب مجرمان قاچاق و بهره کشی جنسی از کودکان، موفق شده ۱۰۵ کودک را نجات دهد و ۱۵۰ عامل این جنایات را دستگیر کند.





این عملیات در ۷۸ شهر و در ایالت های مختلف صورت گرفته و کودکان نجات یافته بویژه متعلق به ایالت های سانفرانسیسکو، دیترویت، دنور و نیواورلئان بوده اند.





معاون رئیس تحقیقات جنایی اف بی آی می گوید: “قاچاق و بهره کشی جنسی از کودکان، یکی از شایع ترین جرایم خشونت آمیز و خلاف وجدان انسانی در این کشور است. کسانی که دست به این کار می زنند باید بدانند که ما با وجود همه چالش های موجود به تعقیب و کشاندن این جنایتکاران به دادگاه ادامه خواهیم داد.”





پلیس تحقیقات جنایی می گوید اغلب کودکان قربانی که در این عملیات نجات یافته اند، دختران نوجوان بین ۱۳ تا ۱۷ ساله اند. بنا به گزارش پلیس فدرال آمریکا، از سال ۲۰۰۳ تا کنون ۲۷۰۰ کودک در جریان عملیات تعقیب اینگونه مجرمان نجات یافته و ۱۳۵۰ فعال در باندهای قاچاق کودک دستگیر و به مجازات رسیده اند.



به گزارش وزارت دادگستری آمریکا، سالانه ۴۵۰ هزار کودک از خانه خود می گریزند و یک سوم کودکان خیابانی ۴۸ ساعت پس از فرار از خانه، طعمه باندهای قاچاق کودکان می شوند.
انتهای پیام/۹۰۳۱ https://www.asrehamoon.ir/vdcd.x0k2yt0xsa26y.html
منبع : جام نیوز
نام شما
آدرس ايميل شما