> واشنگتن منبع تغذیه تروریست‌های سوریه نگاهی به ماجرای کمک‌های تروریستی که علنی شد | عصر هامون
تاریخ انتشار :شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۳۱
رسانه‌ها هفته گذشته در مطلبی با عنوان "آمریكا به نمایندگان ائتلاف موسوم به مخالفان سوریه، ماهیت نماینده دیپلماتیك خارجی در واشنگتن می دهد"؛ از طرح این كشور برای ارائه كمك ٢٧ میلیون دلاری به مخالفان سوریه خبر دادند.
واشنگتن منبع تغذیه تروریست‌های سوریه/ نگاهی به ماجرای کمک‌های تروریستی که علنی شد
واشنگتن منبع تغذیه تروریست‌های سوریه/ نگاهی به ماجرای کمک‌های تروریستی که علنی شد
به گزارش عصر هامون، ایالات متحد روز دوشنبه از به رسمیت شناختن دفتر ائتلاف موسوم به مخالفان سوریه  خبر داد و طرح‌ هایی را نيز برای افزایش ٢٧ میلیون دلاری کمک‌ های مالی به تروريست ها به منظور سرنگونی دولت رئیس جمهور بشار اسد اعلام كرد. 
 
این خبر در آغاز سفر یک هیئت از مخالفان سوریه به رهبری "احمد جربا" به واشنگتن منتشر شده است.
 
 
روز سه شنبه روزنامه گاردین در مطلبی با عنوان آمریكا به نمایندگان ائتلاف موسوم به مخالفان سوریه، ماهیت نماینده دیپلماتیك خارجی در واشنگتن می دهد؛ از طرح این كشور برای ارائه كمك ٢٧ میلیون دلاری به مخالفان سوریه خبر داد.
 
بنابر اين گزارش ماری هارف، سخنگوی وزارت خارجه آمریكا، در این ارتباط گفت كه دولت متبوعش درحال رایزنی و همكاری با كنگره آمریكا برای اختصاص ٢٧ میلیون دلار كمك درقالب تجهیزات غیر مرگبار برای مخالفان سوریه است.
 
هارف در جلسه ای گفت: ارتقای سرویس‌های امنیتی و تسهیلات بانکی برای شورشيان و کمک به زندگی سوری‌ ها در ایالات متحد است.
 
 
*** واشنگتن کمکهای خود به تروریستها را علنی کرده است
وزارت خارجه آمریکا در اقدامی برای حمایت از ائتلاف موسوم به مخالفان سوریه با توجه به شکست‌های پی درپی جنگجویان مسلح آن از ارتش سوریه اعلام کرد که به نمایندگان این ائتلاف ماهیت دیپلماتیک به عنوان نماینده قانونی مردم سوریه در واشنگتن می‌بخشد و با دفتر آن در واشنگتن نیز مانند یک دفتر دیپلماتیک خارجی تعامل خواهد کرد.
 
البته نمایندگان ائتلاف موسوم به مخالفان سوریه در واشنگتن، نمی توانند از مصونیت دیپلیماتیك برخوردار شوند و امكان گرفتن ساختمان و كنسولگری سوریه در واشنگتن را نخواهند داشت. این اقدام تا حد زیادی نمادین بوده و به معناى به رسميت شناخته شدن مخالفان به عنوان دولت قانونى سوريه توسط ایالات متحد نخواهد بود.
 
پیش از این دولت اوباما در ماه مارس، سفارت سوریه در واشنگتن را تعطیل کرده و از طریق یک دفتر ارتباطی غیررسمی، با سران معارضان مسلح سوری در تماس بود. 
 
گاردین نوشت: آمریكا از این طریق خواسته است تا از قدرت ائتلاف حمایت كند.
 
به نوشته گاردین، اگر كمك ٢٧ میلیون دلاری به تروریست‌های سوریه تصویب شود، مبلغ حمایت آمریكا از این گروه ها به ٢٧٨ میلیون دلار بالغ خواهد شد.
 
 
این روزنامه نوشت: احمد جربا قبلا بارها اعلام كرده كه تلاش خواهد كرد تا واشنگتن را به حمایت تسليحاتى از گروه به اصطلاح ارتش آزاد سوریه به منظور تغییر موازنه قوا متقاعد كند.
 
به نوشته گاردین، گزارش های مختلف تایید نشده حاكی است سازمان اطلاعات مركزی آمریكا به برخی گروه های مسلح در سوریه با سلاح های مختلف كمك می كند.
 
این در حالیست که نیروهای دولتی سوریه در میدان جنگ با تروریستها به پيروزى هايى دست يافته اند و دمشق اعلام کرده که انتخابات ریاست جمهوری در سوم ماه ژوئن برگزار خواهد شد.
 
اعطای وضعیت جدید به نمایندگان ائتلاف مخالفان در واشنگتن به آنها اجازه خواهد داد كه از حساب های بانكی استفاده كرده و با شركت های امنیتی مختلف همكاری كنند.
 
هرچند دولت آمریکا نگفته است که چه نوع کمک‌های به اصطلاح خودشات غيرمرگبارى(!) داده خواهد شد، در گذشته وسایل ارتباطی، تجهیزات کامپیوتری، نقلیه و دفاعی مثل زره در اختیار تروریستها گذاشته شد.
 
"جیمز کف" مدیر اطلاعات ملی ایالات متحده٬ کمیته اطلاعاتی مجلس سنا در ژانویه گفت: «آیا اوباما می داند در حال کمک به چه کسانی است و اسد با چه کسانی در حال جنگ ست؟ النصره یکی از گروه های جهادی در سوریه است که با القاعده در راستای حمله به میهنشان هم پیمان شده.»
 
درگیری هایی که در سوریه به وجود آمد و غرب همواره سعی در انقلاب نامیدن آن داشته در حقیقت حجوم یک نیروی بین المللی از مزدوران و تروریستها به سوریه برای سرنگونی رژینم اسد به هر قیمتی بوده است.
 
*** رسانه های غربی سعی دارند حقیقت را وارونه جلوه می‌دهند
رسانه های غربی سعی دارند با کتمان حقیقت مردم آمریکا را از دست داشتن اوباما در این جنایات نا آگاه نگاه دارند اما خوشبختانه با پوشش خبری گسترده برخی رسانه های بی طرف٬ تعدادی از مردم امریکا از واقعیت پشت پرده آگاه شده اند و اعتراضات خود را به این عمل غیر انسانی دولتشان بارها نشان داده اند.
 
 
به تازگی یک افسر ناشناس رژیم اشغالگر به خبرگزاری اسوشیتد پرس گفته است که متحدان القاعده در سوریه اکنون بیش از ۳۰ هزار تن هستند و در سوریه به کشتن زنان و کودکان و دیگر غیر نظامیان مشغولند. 
 
استفاده از سلاح های شیمیایی علیه غیر نظامیان در درگیری های سوریه در ۱۹ مارس و ۲۱ اوت ۲۰۱۳ جنایات علیه بشریت بود. با وجود اینکه غرب تمام سعی خود را بر مقصر جلوه دادن اسد نمود اما نهایتا شواهد حاکی از آن بود که تروریستها در این کشور حاضرند دست به چنین جنایات گسترده ای بزنند. 
 
حال ایالات متحده با کمکهای مالی به این دست از تروریستها چگونه می‌تواند همچنان کوس حمایت و طرفداری از حقوق بشرش را به صدا درآورد؟ 
 
 
در ۱۹ مارس ۲۰۱۳ گاز سارین در سوریه در نزدیکی شهر حلب مورد استفاده قرار گرفت. بسیاری از کسانی که کشته شدند سربازان دولت سوریه بودند. اسرائیل و امریکا مانند همیشه بلافاصله دولت سوریه را مسئول این حمله دانستند و اوباما شروع به صحبت در مورد خط قرمزها نمود.
 
این در حالی بود که محققان سازمان ملل در می ۲۰۱۳ اصرار داشتند حقیقت این حمله باید آشکار شود. "کارلا دل پونته" یکی از اعضای این تیم اعضامی از سوی سازمان ملل پس از اتمام تحقیقات به صورت عمومی بر ملا ساخت که شواهد حاکی از آن است که تروریستها در سوری از این گاز استفاده کرده اند و کوچکترین نشانه ای مبنی بر استفاده دولت سوریه از این گاز وجود ندارد.
 
آمریکا و متحدانش برای توجیه حمله ناتو به سوریه دست به هر صحنه‌سازی نموده اند٬ اکنون اما با شکست طولانی مدت برای سرنگونی اسد آنها حمایت خود را از تروریستها علنی کرده اند.
 
**** مردم جهان نباید فراموشکار باشند٬ هنوز جنایات آمریکا در عراق و افغانستان قدیمی نشده‌اند
از ابتدا تا کنون رسانه های غربی به صورت گسترده سعی در کردند انگشت اتهام را همواره به سوی اسد نشانه روند و این را از طریق پوشش وسیع رسانه ای و تبلیغات گسترده به یک باور بدل نمایند. با این وجود تعداد رسانه های بی طرف که تنها به دنبال حقیقت هستند و دغدغه‌شان رساندن حقیقت به گوش حقیقت جویان است نیز کم نیست. رسانه ها با یاد آوری توجیه های دروغین و انتزاعی امریکا بر حمله به عراق مردم امریکا و دیگر کشورها را متوجه جوسازی‌های دولتشان برای حمله به یک کشور نمودند.
 
 
اوباما اکنون با کمک رسانی به عده ای تروریست عملا مخالف با یکی از بندهای قانون اساسی ایالات متحده که هر گونه کمک به تروریستها را منع کرده٬ عمل نموده است.

انتهای پیام/ 4030
https://www.asrehamoon.ir/vdcc4pqp.2bqi18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما