تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۹
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: به زودی به همت سپاه یک مدرسه دخترانه 12 کلاسه، درمانگاه شبانه‌روزی درجه یک، یک مجتمع فرهنگی هنری مجهز در زرآباد کلنگ‌زنی می‌شود.
درمانگاه شبانه‎روزی درجه یک در زرآباد احداث می‎‌شود
درمانگاه شبانه‎روزی درجه یک در زرآباد احداث می‎‌شود
به گزارش سرویس سیاسی عصر هامون، سردار نقدی صبح امروز در همایش «اقتصاد مقاومتی و اقتصاد و فرهنگ» در زرآباد اظهار داشت: زرآباد هم از نظر اقتصاد و هم فرهنگ در کشور پیشتاز است، علاقه زرآباد به توسعه امروز سبب شد به این منطقه سفر کنیم.

وی افزود: مردم زرآباد در سال‎های اخیر نشان داده‎اند فرهنگی بالا و عمیق داشته و اسلام را به خوبی درک کرده‎اند و دارای بصیرت بالا اخلاص و تلاشگری هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نیاز است کشاورزی در این منطقه مکانیزه شود ادامه داد: با خدمات خوبی که در زرآباد ارائه شده و تعامل مردم و مسئولان و ائمه جماعات و دارا بودن مدیران جوان شکوفایی زرآباد را در آینده‎ای نزدیک شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره سیاست‎های جمعیتی کشور خواستار توجه مردم منطقه به فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه شد.

سردار نقدی عنوان کرد: زرآباد الگوی وحدت و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی و یکی از نقاط استراتژیک و مهم کشور است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سپاه به زودی درمانگاه شبانه روزی ممتاز با امکانات جراحی سرپایی، مدرسه 12 کلاسه دخترانه، مجتمع مجهز فرهنگی و هنری را در زرآباد احداث می‎کند.

سردار نقدی امروز به منظور برگزاری همایش راهکارهای توسعه زرآباد به همراه سردار مرتضوی و غلامی و تنی چند از فرماندهان ارشد بسیج مستضعفین با حضور در بخش زرآباد به صورت هوایی از قابلیت‏‎ها بازدید کرد.

انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdcbzabs.rhba5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما