تاریخ انتشار :دوشنبه ۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۲
مولوی ابراهیم جهانی، مدرس حوزه علمیه اهل سنت سیب وسوران گفت: هدف اصلی داعش تفرقه بین شیعه وسنی وایجادجنگ مذهبی است.
داعش به دنبال جنگ مذهبی درعراق است/ آمریکا و رژیم صهیونیستی ازداعش استفاده ابزاری می کنند
داعش به دنبال جنگ مذهبی درعراق است/ آمریکا و رژیم صهیونیستی ازداعش استفاده ابزاری می کنند
به گزارش سرویس سیاسی عصر هامون به نقل از سیب و سوران،مولوی ابراهیم جهانی، مدرس حوزه علمیه اهل سنت سیب وسوران اظهار داشت:آمریکا و رژیم صهیونیستی دست به دست هم داده اند تا بین مسلمانان اختلاف و تفرقه ایجاد کنند و برای رسیدن به این هدف از گروه های تندرو و کم فکری همانند داعش که ادعای مسلمانی دارند اما چیزی از اسلام نمی دانند،استفاده ابزاری می کنند تا با سازماندهی و هدایت این گروه ها به اهداف خود برسند.
وی افزود: افرادی به ظاهر مسلمان با نام اسلام دست به خون و جان و اموال مردم مسلمان دیگر برده و آنها را با بی رحمی تمام به قتل می رسانند. امنیت و آسایش مسلمان بهم ریخته است و افکار عمومی را متشنج کرده اند ، اقدامات این گروه تکفیری دراسلام هیج جایی ندارد. اقدامات ننگین این گروهک تکفیری از نظر همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی محکوم است.
مدرس حوزه علمیه اهل سنت سیب و سوران خاطرنشان کرد: این گروهک ها با اهداف از پیش تعیین شده سعی درضربه زدن به اسلام را دارند،آنها می خواهند دین اسلام،که دینی سرشار از نرمش و عطوفت است دینی خشن و ضد انسانی جلوه دهند اما خداوند بزرگ در قرآن کریم نیز ریختن خون بی گناهان را گناهی بزرگ برشمرده است و می فرماید: کشتن مومن از بزرگترین گناهان است.
وی با اشاره به اینکه وحدت و همبستگی مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان می تواند بهترین الگو برای مسلمانان عراق باشد افزود: همه افراد در فرقه های اسلامی با هم برابر و برادرند قبله و پیامبرشان یکیست و همچنین اعتقادات مشترک بسیاری دارند.در واقع هدف اصلی این گروه ها تفرقه بین شیعه و سنی و ایجاد جنگ مذهبی است ،این فتنه آخرالزمان است و مردم شیعه و سنی عراق باید هوشیار باشند و فریب آنان را نخورند ، با اتحاد در مقابل آنها ایستادگی کنند و اجازه ندهند تا داعش و حامیانش به اهداف شوم خود در این کشور دست یابند.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdceez8n.jh8n7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما