تاریخ انتشار :سه شنبه ۳ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۴
امام جمعه شهرستان چابهار؛

مُبلغ باید ادامه دهنده راه انبیا باشد

امام جمعه شهرستان چابهار گفت : وظیفه انبیا تبلیغ که همان ابلاغ رسالت وانتقال تکالیف الهی به مردم بوده است، مبلغ بایستی از دل وجان مایه بگذارد تا در راه تبلیغ دین موفق باشد.
مُبلغ باید ادامه دهنده راه انبیا باشد
مُبلغ باید ادامه دهنده راه انبیا باشد
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از چهاربهاران،به مناسبت روز سازمان تبلیغات اسلامی هیئات مذهبی شهرستان چابهار با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
حجه السلام والمسلمین سید محمد موسوی اظهار کرد : او باید خشیت الهی را نیز در نظر داشته باشد و هدفش از حضور در بین خلق خدا خدمت و رضای پروردگار باشد.
وی افزود : مبلغی از یکی از بزرگان موئذه ای خواست ، آن بزرگوار فرمود: بنگر در تبلیغ دین هدفت چیست؟ تبلیغ برای مطرح کردن من است یا دین خدا.
وی خطاب به روسا و نمایندگان هیئات مذهبی چابهار تاکید کرد : هیئات در شهرستان چابهار کارهای بزرگی را انجام داده اند و در مساجد زمینه حضور نوجوانان و جوانان را مهیا کرده اند که خود تبلیغی است برای مذهب و دین و کاری بزرگ است.
حجه السلام موسوی ادامه داد : وقتی مردم و هیئات با عشق و علاقه جمعی از مردم را در مساجد و تکایا گرد هم می آورند وظیفه مبلغان دین و روحانیون است که زمینه تبیلغ مکتب اهل بیت را فراهم آورند.
وی خاطر نشان کرد : هیئات بایستی در راستای معنویات الهی و خشیت او گام بردارند.
امام جمعه شهرستان چابهار از هیئات خواست که فعالیتهای خود را منحصر به ایام محرم نکنند و در طول سال از این ظرفیت عظیم جهت اشاعه فرهنگ ناب محمدی استفاده نمایند.
انتهای پیام/4382

https://www.asrehamoon.ir/vdcgzq9n.ak9n34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما