تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۶
رئیس سازمان تبلیغات نیمروز گفت: حجاب اسلامی در همه ی عرصه های اجتماعی حضور دارد و به وظایف اجتماعی و فردی خودشان به نحو احسن رسیدگی می کند.
استحکام پیوند خانوادگی از ثمرات حفظ حجاب ‌است
استحکام پیوند خانوادگی از ثمرات حفظ حجاب ‌است
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون ، رئیس سازمان تبلیغات در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرنیمروز، با اشاره به عفاف و حجاب اظهار داشت: پوشش اسلامی برای زنان از ضروریت های دین مقدس اسلام می باشد چنانچه در آیات متعددی از قران کریم بر این مطلب اشاره کرده است.
محمد قاسمی افزود: از طرفی مسئله حجاب جزء جنجالی ترین مسائل دنیای دیروز و امروزه بوده و میباشد به ویژه طرفداران حقوق بشر که با عنوان کردن تساوی بین حقوق زن و مرد پوشش را برای بانوان دست و پا گیر دانسته و آن را بر خلاف آزادی قلمداد می کند و به عنوان طرح حمایت از حقوق زن مطرح می نماید.
قاسمی خاطر نشان کرد: حجاب به هیچ وجه دست وپا گیر نیست بلکه حجاب اسلامی در همه ی عرصه های اجتماعی حضور دارد و به وظایف اجتماعی و فردی خودشان به نحو احسن رسیدگی می کند.
وی با اشاره به تهاجم فرهنگی بیان کرد: با اینکه تهاجم فرهنگی و جنگ نرم هر روز نسبت به روز قبل بر این واژه دست گذاشته و خواستار تضعیف کردن عفاف وحجاب در صدد بر می آیند همچنین با الگوه های نادرست غربی سعی بر خدشه وارد کردن این امر مهم می نمایند.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdcb88bs.rhb09piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما