تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۳
مدرس حوزه علمیه اهل سنت سیب وسوران گفت:مردم مسلمان غزه با تکیه برسلاح ایمان به خداوند وبا ایستادگی دربرابرظلم رژیم صهیونیستی لرزه برپیکردشمن صهیونیست انداخته اند.
ایمان واستقامت مردم غزه لرزه برپیکردشمن صهیونیست انداخته/روز قدس، روز حیات اسلام و یک روز جهانی
ایمان واستقامت مردم غزه لرزه برپیکردشمن صهیونیست انداخته/روز قدس، روز حیات اسلام و یک روز جهانی
به گزارش سرویس سیاسی عصرهامون به نقل ازسیب وسوران؛مولوی ابراهیم جهانی اظهار داشت:هدف اسرائیل بیرون کردن فلسطینی ها از سرزمین خودشان است.اسراییل دشمن اسلام است ،آنان می خواهنداسلام را نابود کنند.
وی افزود:ایمان مردم غزه ترس و وحشت در قلب دشمنان به وجود آورده است .مردم مسلمان غزه با تکیه برسلاح ایمان به خداوند و با ایستادگی در برابر ظلم رژیم صهیونیستی لرزه بر پیکر دشمن صهیونیست انداخته اند.این وعده الهی است که «اگر تعداد شما اندک باشد با ایمان به خدا،خداوند تعداد شما را در چشم دشمن زیاد می کند».
مدرس حوزه علمیه سیب وسوران خاطرنشان کرد:اسراییل ناجوانمردانه زنان وکودکان بی دفاع را آماج حملات خود قرار داده است این همواره در تاریخ تکرار شده و فرعون نیز برای مقابله با بنی اسراییل فرزندانشان را به قتل می رساند.اسراییل نیز قصد نسل کشی و از بین بردن مسلمانان را دارد.
وی تاکید کرد:اگر کشورهای عربی و مسلمانان با یکدیگر متحد شوند نه اسراییل و نه هیچ ابرقدرت دیگری ،جرات مقابله مسلمانان را نخواهد داشت.
وی با اشاره به تاکید امام (ره) که فرمودند روز قدس، روز حیات اسلام و یک روز جهانی است،افزود:برگزاری راهپیمایی روز قدس مورد تأکید امام راحل (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و مردم ولایتمدار ایران اسلامی است و روز قدس امسال، روز تجلی هوشمندی و بیداری امت اسلامی نسبت به تحولات جاری منطقه و نمایش اتحاد ضد صهیونیستی مسلمین است.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdccomqp.2bqee8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما