تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۰
مردم و مسئولین ایرانشهری در بیانیه ای اعلام می دارند:

ملت فلسطین و مقاومت اسلامی تنها نیستند

مردم و مسئولین ایرانشهری طی بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس اعلام می دارند:پیروزی نهایی این نبرد از آن مسلمانان جهان و ملت و دولت منتخب مردم عراق و مردم ستمدیده ی فلسطین است.
ملت فلسطین و مقاومت اسلامی تنها نیستند
ملت فلسطین و مقاومت اسلامی تنها نیستند
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از پهره،ائمه جمعه و جماعت اهل تسنن و تشیع ،فرمانداری،نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت،مسئولین ،معتمدین، ،ریش سفیدان و مردم با ایمان و متقی شهرستان ایرانشهر به دنبال حملات وحشیانه و اقدامات تروریستی گروه های تکفیری وابسته به صهیونیست ها و همچنین حمله وحشیانه اسرائیل غاصب به غزه با صدور بیانیه ای محکومیت شدید این گونه اقدامات ضد انسانی و تروریستی را اعلام می دارد.
بسم رب الشهدا و صدیقین
در ابتدای بیانیه آمده است:امروز همان روزی است که به وضوح صف آرایی سپاه اسلام و سپاه کفر در مقابل همدیگر را می توان دید.که چگونه کفر با پوشش ها و آرایش های مختلف در پی بر افکنی ریشه ی اسلام ناب محمدی در سطح جهان است،که در این میان فقط وحدت و مقاومت اسلامی به عنوان رمز پیروزی کامل مردم مسلمان عراق و مردم مظلوم فلسطین علیه گروه های تروریستی و تکفیری است.
این بار آتش فتنه در عراق و سوریه و فلسطین از آستین گروه های تندرو،تکفیری و تروریستی در آمده آتشی که دستان فتنه گر و پلید نظام سلطه و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و صهیونیسم غاصب به وضوح در آن قابل مشاهده است.
آتش فتنه ها که مولود نامشروع ارتجاع عرب منطقه با نظام استکبار است و حتما به زودی این آتش به پاشده توسط غرب دامن خود آن ها را خواهد گرفت و امنیت کشور و منطقه آنان را برهم خواهد زد.
این سناریوی از قبل طراحی شده توسط مردمان استکبار و صهیونیسم بین الملل،یک جنگ نیابتی تمام عیار غرب علیه مسلمانان و جهان اسلام است که به دست مزدوران و ایادی آنان،تلاش دارد تا با این ترفند،ضمن از بین بردن وحدت و اتحاد کلمه،ایجاد تفرقه و پراکندگی بین نیروهای جبهه مقاومت اسلامی و اختلاف افکنی میان اهل سنت و اهل تشیع ازیک سو قدرت نفوذ((جبهه مقاومت و بیداری اسلامی))در سطح منطقه و جهان را کاسته و از سوی دیگر انتقام شکست های پی درپی و مفتضحانه امریکا و اسرائیل را در سوریه و لبنان و فلسطین در جنگ های ۳۳،۲۲و۹روزه بگیرند،تا از این طریق شاید بتوانند با ایجاد انحراف افکار عمومی جهان از مسائل اصلی جهان اسلام،به ویژه توجه به مسئله اول جهان اسلام یعنی آرمان آزادی فلسطین و قدس شریف از چنگال صهیونیست های غاصب برشکست های پی درپی خود سرپوش بگذارند.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است:به درستی که امروز گروه های تکفیری و تروریستی اجاره ای داعش با حمایت های بی دریغ و پشتیبانی تسلیحاتی،رسانه ای وتبلیغاتی ارتجاع عرب منطقه،حکام و دولت های فرمایشی،خود فروخته و دست نشانده استکبار جهانی به نیابت از مثلث شوم آمریکا،صهیونیسم و انگلیس و تحت امر آنان و جنگ علیه مقدسات،آرمان ها و اعتقادات اسلامی مسلمانان;اعم از شیعه و اهل تسنن و همه اقوام و ایجاد یأس و ناامیدی در میان آنان است.
امروز،تلاش های مذبوحانه و طرح های موذیانه زیادی توسط ایادی و دست نشانده های شیطان بزرگ آمریکا در سطح منطقه و جهان اسلام درحال انجام است تا با به راه انداختن جنگ های داخلی،قومی قبیله ای اهداف پلید و شوم خود را دنبال کنند.
در ادامه این بیانیه آمده است:گروه های تکفیری و تندرویی که به نام اسلام به قتل عام و ترور در سرزمین های اسلامی مشغول هستند،چگونه چشمان اشک بار مادران و زنان داغ دار در غزه را نمی بینند چگونه است که به جای جنگ در قدس برعلیه اسرائیل غاصب در عراق و با برادران مسلمان نبوده و نیستند بلکه از جیره بگیران مطلق امریکا و اسرائیل هستند.
لذا فرمانداری،نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت،ائمه جمعه و جماعت اهل تسنن و تشیع،مسئولین،معتمدین ، ریش سفیدان و مردم با ایمان و متقی شهرستان ایرانشهر ضمن ستایش از وحدت بالا،همگرایی و مقاومت اسلامی جانانه ملت عراق و سوریه و فلسطین علیه تروریسم و اسرائیل و تبعیت از مرجعیت دینی،اعلام می دارد;رمز پیروزی نهایی وحدت و مقاومت اسلامی است که بایستی توسط تمامی گروه ها،قبائل و مذاهب اسلامی در عراق،فلسطین،سوریه و لبنان محترم شمرده شده و اجرایی گردد.
پیروز نهایی این نبرد از آن مسلمانان جهان و ملت و دولت منتخب مردم عراق و مردم ستمدیده ی فلسطین است که ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران،خود را تا آخر،حامی و پشتیبان ملت و دولت همسایه،دوست و برادر عراق و همراه مردم مظلوم فلسطین می دانند.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdcft1dt.w6dvyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما