تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۹
رئیس هیئت ووشوی سیستان و بلوچستان گفت: طبق برآوردهای انجام شده، مسابقات ووشوی غرب آسیا که در زاهدان قرار است برگزار شود رقمی بالغ بر 320 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.
دغدغه‌های مالی مسابقات غرب آسیا تیم را به حاشیه می‌برد
دغدغه‌های مالی مسابقات غرب آسیا تیم را به حاشیه می‌برد
به گزارش سرویس ورزشی عصر هامون به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ورزش سیستان و بلوچستان، عباس شیبک با بیان این‌که از سال 89 تاکنون رایزنی‌های زیادی در زمینه میزبانی مسابقات غرب آسیا صورت گرفته و سرانجام به این هدف دست یافتیم،‌ گفت: در ابتدای کار حتی تصور این موضوع غیرممکن بود اما با گذشت زمان امروز شاهد این افتخار بزرگ در سیستان و بلوچستان هستیم.
وی با ابراز گلایه از مسئولان استان در زمینه تامین اعتبارات مالی این مسابقات عنوان کرد: متاسفانه مشکلات مالی در زمینه نبود اعتبار، تمرکز لازم را از تیم گرفنه است.
رئیس کمیسیون ورزش شورای شهر زاهدان ادامه داد: با وجود برخی حامیان خوب مالی از جمله ستاد مبارزه با مواد مخدر و همچنین منطقه آزاد چابهار وجود مشکلات مالی در این چنین رقابت‌های بین‌المللی مهمی قابل قبول نیست.
شیبک یادآور شد: تامین رقم 320 میلیون تومانی این رقابت‌ها از توان مالی اداره ورزش و جوانان استان خارج است.
رئیس هیئت ووشوی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به روحیه وحدت در اردوی تیم و از طرف دیگر آمادگی بالای ورزشکاران امیدوارم مسئولان قدردان این فرصت طلایی باشند.
وی اظهار کرد: نظر به آمادگی بالای تیم، کسب سکوی قهرمانی دور از دسترس نیست.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdca6inm.49n0u15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما