تاریخ انتشار :شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۱۰
برنامه های کاربردی از جمله مهمترین اجزای تلفن های همراه هستند که به بخشی جداناپذیر از آن ها تبدیل شده اند. این نرم افزارها در مواقع ضروری به کمک ما می آیند.
نرم افزارهای کاربردی برای آخر هفته +دانلود
نرم افزارهای کاربردی برای آخر هفته +دانلود
به گزارش سرويس فناوري عصر هامون، تلفن های همراه دارای سیستم عامل های متفاوتی هستند. هر یک از این سیستم های عامل به برنامه های خودشان نیاز دارند تا به درستی اجرا شوند. این هفته نیز برنامه هایی را مخصوص تلفن های متفاوت برای دانلود قرار داده ایم.

آخرین ورژن فایل منیجر ES ----- آندروید


تا کنون نرم افزار های مدیریت فایل ( فایل منیجر ) های بسیاری برای اندروید طراحی و ارایه گردیده اند اما تنها تعداد معدودی از آنها توانسته اند نظر بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر را به خود جلب کند و این دقیقا همان افتخاری است که ES File Explorer File Manager  با داشتن آن به خود می بالد . با استفاده از این فایل منیجر می توانید به صورت حرفه ای بر روی فایل های خود مدیریت کنید .

از جمله ویژگی های این اپلیکیشن که به صورت رایگان ارایه شده است می توان به امکان میدریت کردن فایلها و پرونده ها ، مدیریت کردن برنامه های در حال اجرا ، سازگاری با سرویس های ابری ، به اشتراک گذاری فایلها بین دستگاه شما و دوستانتان از طریق شبکه وای فای و یا شبکه های مخابراتی ۳G و ۴G اشاره نمود . باز کردن و ساخت فایلهای zip و rar رمزگذاری شده در کنار پلیر داخلی ، از دیگر قابلیت های مهم این نرم افزار به شمار می آیند .

دانلود نرم افزار

ویرایشگر تصاویر ----- آیفون


Photo Cut Out نام یک نرم افزار زیبا و جذاب و البته کاربردی برای سیستم عامل های آیفون و آیپد است که با آن میتوانید از هر تصویری که استیکر بسازید و آنها را در تصاویر دیگر استفاده کنید . در این نرم افزار در واقع با میکس بخش ها و تصاویر مختلف ، میتوانید آثار خلاقانه ای بسازید . ویژگی های این نرم افزار دارای انواع بک گراندها و افکت های هنری ، قابلیت ذخیره و به اشتراک گذاری استیکرها و … است . برای اجرای این بازی به iOS 6.1 و بالاتر نیاز دارید.

دانلود نرم افزار

ضبط تمامی مکالمات ----- سیمبین


نرم‌افزار TotalRecall یکی از معروف‌ترین ابزارهای ضبط مکالمه برای سیستم عامل سیمبین به‌شمار می‌رود. شما می‌توانید این برنامه را به گونه‌ای تنظیم کنید تا در هر تماس ورودی یا خروجی به‌صورت خودکار صدا را ضبط کرده و با فرمت دلخواه شما ضبط نماید. این برنامه مشکل وجود صدای بوق در حین ضبط صدا را ندارد و می‌توانید انتخاب کنید که صدا را به دو فرمت AMR یا WAV ذخیره کنید. همچنین قابلیت‌هایی نظیر رمزگزاری و یا شروع خودکار برنامه نیز از امکانات دیگر این برنامه هستند. لطفاً توجه داشته باشید این نرم‌افزار Unsigned است.

دانلود نرم افزار

انتهای پیام/ 4030 https://www.asrehamoon.ir/vdccemqp.2bqm48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما