تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۸
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خاش ،

مراسم تجلیل از آزادگان خاش برگزار می شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خاش از برگزاری مراسم تجلیل از آزادگان خاش خبر داد.
مراسم تجلیل از آزادگان خاش برگزار می شود
مراسم تجلیل از آزادگان خاش برگزار می شود
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون،محمدرضا قلندرزهی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما، ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن انقلاب اسلامی، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره آزادگان فرمودند: شما ذخیره بزرگ الهی و ثروت بزرگ انسانی هستند که در دست دشمن نظام بودند.
وی افزود: امیدوار هستیم دولت بتواند از این سرمایه های گرانبها به بهترین صورت بهره لازم را برای پیشرفت و تعالی ایران ببرد.
قلندرزهی تصریح کرد: آزادگان و آزادمردان در دوران ۸ سال جنگ تحمیلی و نیز پایداری و استقامت در این دوران اسارت در حقیقت همه ی عمر خود را در راه این مهین عزیز فدا کردند و ما امروز امینت و آسایش خود را مدیون جانفشانی ها و ایثارگری های این عزیزان هستیم.
وی بر ضرورت گرامیداشت این روز در ایران اشاره کردو گفت: آزادگان با ایثار و از خودگذشتگی جان خویش را در راه دفاع از خاک این کشور گذاشته و ضرورت دارد از این آزادمردان در همه ی سال ها تجلیل و تقدیر گردد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خاش ادامه داد: در تداوم طرح پویای سپاس و به جهت قدرشناسی از شهداء و ایثارگران در فاصله زمانی ۲۴ مرداد لغایت ۸ شهریور با مشارکت ۱۵ تیم با همکاری سایر ادارات و دستگاه های اجرای سطح شهرستان برنامه دیدار از خانواده های شهداء و ایثارگران در این شهرستان همزمان با سایر نقاط کشور برگزار می گردد.
وی با اشاره به برنامه های سالروز ورود آزادگان به ایران اسلامی، بیان کرد: به مناسبت ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان سرفراز به میهن اسلامی و به منظور نکوداشت این روز تاریخی و تجلیل از الماس های درخشان و نمادهای صلابت و مقاومت طی مراسمی در فرمانداری از آنان تجلیل خواهد شد و نیز تعدادی از آزادگان در خطبه های نماز جمعه سخنرانی خواهند داشت.
قلندرزهی در پایان آزادگان را نماد مقاومت و مایه عزت و افتخار ایران اسلامی دانست و اظهار داشت:‌ایثارگران و آزادگان مایه آبروی مسلمانان هستند و خانواده های این قهرمانان با شکیبایی و صبر و دور بودن از خانواده خود باید مورد توجه ویژه آحاد مردم جامعه باشد.
انتهای پیام/4382
 
https://www.asrehamoon.ir/vdcewx8n.jh8vfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما