تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۰
نماینده سیستان در گفتگو با عصرهامون خبر داد :

بررسی ناامنی استان در مجلس با حضور وزیر کشور

نماینده مردم سیستان در مجلس گفت: شنبه 17 آبان جلسه ای با حضور وزیر کشور به منظور بررسی ناامنی های اخیر استان برگزار می شود.
بررسی ناامنی استان در مجلس با حضور وزیر کشور
سید باقر حسینی در گفت و گو با خبرنگار عصر هامون در خصوص جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پیرامون مشکلات امنیتی استان سیستان و بلوچستان گفت: این جلسه شنبه 17 آبان با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.
نماینده مردم سیستان در مجلس در پاسخ این سوال که آیا علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان هم در این جلسه حضور دارد، گفت: برنامه ای برای حضور استاندار در این جلسه نیست.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: در این جلسات تصمیم بر این است که مشکلات استان ریشه ای بررسی شود تا از بروز حوادث ریز و درشت در استان جلوگیری کنیم.
حسینی با بیان اینکه خوشبختانه امنیت خوبی در این استان وجود دارد، افزود: نیروهای امنیتی و نظامی همواره با تروریست‌هایی که قصد ضربه زدن به نظام و مردم را دارند برخورد جدی می‌کنند.
انتهای پیام/ 7250 https://www.asrehamoon.ir/vdcawoni.49nwi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما

محمد رضا
درود بر جناب حسینی و ای کاش نمایندگان استان همه با هم به این جلسه بروند چون ناامنی های استان به هرحال دامنگیر آنها هم خواهد شد
ولایت مدار
سلام بر مدیر و همکاران پر تلاش سایت وزین عصر هامون، امیدوارم تقاضای این حقیر را در مورد دکتر حسینی و جلسه شنبه اجابت فرموده باشید زیرا زمان اندک است
حمید
مگه همین حسینی به درد استان بخوره والا، کسانی مثلا، ح،ع و م،ا و ی،ج و ح،ش و ه،م و ن،ک که باید یه فکری به حال خودشون کنن
محمد
جناب آقای حسینی عزیز جلسه برای ناامنی بوده در پایان شما فرموده اید خوشبختانه امنیت خوبی در استان وجود دارد!!!
سراج
دوستان دیگردرخواب به سرمی برند
نه بابا ! سیستان و بلوچستان از جمله استان های برخوردار نیست که بهش توجه بشه و مثل اون استان ها کمترین مورد امنیتی کلی بلوا راه بندازه ، خون ماها رنگی نداره. این بحث ها همش حرفه ، حرفه و حرفه !!! بعضی از عزیزان هم که مدعی هستن هیچ ناامنی در سیستان و بلوچستان وجود نداره! باید هم این رو بگن . وقتی ناامنی فقط و فقط متوجه یه عده باشه اونهایی که جاشون خوبه نه تنها احساس ناامنی نمی کنن بلکه نشستن و سوختن بقیه رو تماشا می کنن.
سیستانی شیعه
دشمنان اسلام بدانند چوب خدا صدا نداره ....