تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۷
مديرکل حمل و نقل و پايانه هاي استان سيستان و بلوچستان گفت: 70 درصد محورهاي استان به دوربين كنترل سرعت مجهز شده است.
صدور 48 هزار قبض جریمه برای رانندگان متخلف/ ۷۰ درصد محورهای استان به دوربین کنترل سرعت مجهز شده است
صدور 48 هزار قبض جریمه برای رانندگان متخلف/ ۷۰ درصد محورهای استان به دوربین کنترل سرعت مجهز شده است
به گزارش سرویس اجتماعی عصر هامون، علی خانقائی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما، با اشاره به اینکه امروزه یکی از موضوعات مهم در بحث ایمنی، تردد در جاده هاست، اظهارداشت: متاسفانه حوادث جاده ای در استان بدلیل عدم رعایت سرعت مجاز از آمار بالائی برخوردار است.
وی تصریح کرد: یکی از محورهای بحرانی استان محور زاهدان به خاش است که با برنامه های آینده ای که در دست اقدام است؛ تلاش میکنیم تصادفات این محور را کاهش دهیم.
خانقائی یکی از برنامه های مهم اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان را ایمن سازی مدارس حاشیه راه ها برشمرد و افزود: در بحث عبور عابرین پیاده از عرض جاده، مناطقی که حوادث جاده ای در آن زیاد است جهت احداث پلهای هوائی عابر پیاده شناسائی و تاکنون ۲ پروژه پل هوائی در ایرانشهر توسط این اداره کل احداث شده است.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان با تاکید براینکه در جهت تقویت پاسگاه های پلیس راه، ضمن هماهنگی با فرماندهان قرارگاه های پلیس راه شمال و جنوب استان کلیه امکانات و تجهیزات مورد نیاز پلیس راه ها اعم از امکانات رفاهی پرسنل و هم در بحث تجهیزات ایمنی توسط این اداره کل خریداری و در اختیار تمامی پلیس راه های سطح استان قرارگرفته، بیان کرد: تا پایان سال جاری تمامی محورهای مواصلاتی استان را به دوربین کنترل سرعت مجهز خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه تاکنون ۷۰ درصد محورها به دوربین کنترل سرعت مجهز شده، گفت: با افزایش این تعداد دوربین که در حال انجام است، رانندگان متخلف بدون حضور پلیس شناسائی خواهند شد و در این راستا تاکنون نیز تعداد ۴۸ هزار قبض جریمه برای متخلفین صادر و درب منازل تحویل شده است.
خانقائی در پایان یکی از موضوعات مهم استان را که می تواند با ایجاد فضای مناسب و فراهم کردن امکان استراحت رانندگان نقش مهمی در جلوگیری از تصادفات داشته باشد را مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی عنوان کرد و اظهار داشت: کلیه افرادی که علاقه مند به سرمایه گذاری در این بخش هستند، می توانند علاوه بر دریافت زمین مورد نیاز از مراجع مربوطه و استفاده از تهسیلات بانکی از ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان تهسیلات بلاعوض اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان بهره مند شوند.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdcjoyem.uqe8xzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما