تاریخ انتشار :شنبه ۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۷
عضو کمیسیون قضایی مجلس هشتم گفت: حصر خانگی سردمداران فتنه از ارفاق و بزرگی این نظام است وگرنه گناه آنها قابل بخشایش نیست چرا که به کشتار ملت و خونریزی کمک کردند و این مسئله چیزی است که بر تاریخ پوشیده نیست.
حصر خانگی سردمداران فتنه از بزرگی نظام است
حصر خانگی سردمداران فتنه از بزرگی نظام است
به گزارش سرويس سياسي عصر هامون، حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر با اشاره به فتنه 88 گفت: فتنه 88 را باید از سه زاویه‌، نقش عوامل خارجی، داخلی و نقش مردم بررسی کرد.

وی با اشاره به نقش عوامل داخلی در این فتنه ادامه داد: توطئه عوامل داخلی سبب میدان دادن به خارجی‌ها شد، از آنجا که انتخابات 88 صورت گرفت یک عده‌ای با الگو گرفتن از دیکته خارجی‌ها طرح "تقلب" را مطرح کردند.

این عضو کمیسیون قضایی مجلس هشتم تصریح کرد: میرحسین موسوی و کروبی از سردمداران فتنه هستند و طرح تقلب را مطرح و عقبه سیاسی‌شان نیز سکوت کردند.

حجت‌الاسلام رهبر اظهار کرد: متأسفانه برخی از شخصیت‌ها برخلاف انتظار بازی خوردند و یک عده ضد انقلاب نیز به خیابان‌ها آمدند و تمام اصول نظام را زیر سوال بردند و اصل جمهوری اسلامی را جمهوری ایرانی اعلام کردند و شعار نه غزه نه لبنان سردادند و همچنین به عاشورا و عکس رهبری نیز توهین کردند.

وی افزود: این‌ها یک عده ضد انقلاب بودند و به دنبال فرصت و پرچم میرحسین موسوی و کروبی حرکت کردند و متأسفانه این فتنه شکل گرفت.

این عضو کمیسیون قضایی مجلس هشتم ادامه داد: عوامل داخلی ضایعات زیادی به کشور وارد کردند و آبروی نظام را با رفتار خودشان لکه‌دار کردند، البته باید گفت که رسوایی نصیب خودشان شد و نظام جایگاهش محفوظ است.

حجت‌الاسلام رهبر در رابطه با نقش عوامل خارجی در این توطئه گفت: پیش از این فتنه جاسوس‌ها در ایران رفت و آمد و بعضی از عوامل داخلی نیز در خارج از کشور با این‌ها دیدار داشتند و وقتی که کلید فتنه زده و طرح تقلب مطرح شد، اوباما و وزیرخارجه آمریکا از سران فتنه حمایت کرد و اسرائیلی‌ها نیز گفتند این‌ها به نیابت از ما با جمهوری اسلامی ایران مبارزه می‌کنند.

وی ادامه داد: دشمن‌ترین دشمنان ما که اسرائیل و آمریکا هستند به پشتیبانی از عوامل فتنه برخواستند و همچنین انگلیسی‌های خبیث نیز سفارتشان پایگاهی برای این عوامل شد که بسیاری از آنها دستگیر شدند.

این عضو کمیسیون قضایی مجلس هشتم تصریح کرد: متأسفانه سردمداران فتنه از عوامل داخلی بودند که نان این نظام را خورده و از کسانی بودند که روزی نخست وزیر و رئیس مجلس بودند.

حجت‌الاسلام رهبر با اشاره به نقش مردم در مبارزه با این عوامل اظهار داشت: نظام ما با ولایت و امت پایدار است ولی امر و مقام معظم رهبری اتمام حجت را کرد و برای خنثی کردن فتنه راهکارهایی را ارائه دادند و حتی برای بازشماری آرا نیز پیشنهادهایی داده شد.

وی گفت: ولی امر در نماز جمعه همه عوامل و ابعاد مسئله را روشن کردند و امت ما خودجوش در روز 9 دی حرکت و با محکوم کردن توطئه‌های بیگانه و عوامل داخلی حضور خودشان را اثبات کردند.

این عضو کمیسیون قضایی مجلس هشتم ادامه داد: 9 دی تجلی ملت ما برای خنثی کردن عوامل بیگانه است و نباید یادمان برود که بیگانه اولین توطئه‌اش نبود، بلکه 36 سال است که علیه نظام ما توطئه‌افکنی می‌کند و این بار با سوء استفاده از فرصت انتخابات می‌‌خواستد که نظام را متلاشی کند که خوشبختانه مردم ما با حرکت خود آنها را برجای خود نشاندند.

حجت‌الاسلام رهبر افزود: حصر خانگی سردمداران فتنه از ارفاق و بزرگی این نظام است وگرنه گناه آنها قابل بخشایش نیست چرا که به ملت و کشتار و خونریزی کمک کردند و این مسئله چیزی است که بر تاریخ پوشیده نیست.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در روز 9 دی بازهم مردم ما برای محکوم کردن آن خاطره تلخ و شیرینی پیروزی خودشان را به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام/4030 https://www.asrehamoon.ir/vdccx4qe.2bqim8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما