تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۰
قلعه نویی با پورحیدری دچار مشکل شده است و رابطه شان کاملا تیره است اما مربی استقلال بازهم در مورد قدیمی ها علیه وی موضع گرفته است.
قدیمی ها حرمت خود را حفظ کنند!
قدیمی ها حرمت خود را حفظ کنند!
به گزارش سرويس ورزشي عصر هامون، قلعه نویی علاوه بر اینکه با پورحیدری در خصوص بازیکنان استقلال دچار مشکل شد و عنوان کرد اگر این مقام مسئول در خصوص حرف‌هایی که یازیکنان استقلال مطرح کرده بودند زودتر وی را مطلع می کرد این مربی تیم را با اوضاع متفاوتی برای لیگ آماده می ساخت اما پورحیدری در زمانی این مسائل را اعلام کرد که به درد استقلال نخورد.

گفتنی است سرمربی استقلال علاوه بر این موضوع در یک مورد دیگر نیز با این مقام مسئول دچار مشکل شده است که از مسئله بازیکنان جدی تر است. شنیده می‌شود که پورحیدری پیش از این، از اقدامات و برخورد قلعه نویی در خصوص قدیمی‌ها و پیشکسوتان تیم انتقاد کرده و سرمربی کنونی استقلال از آنها خواسته بود که در مسائل مربوط به استقلال دخالت نکنند که این نحوه برخورد با واکنش پورحیدری روبرو شد.

شایان ذکر است این مقام مسئول برخورد بد قلعه نویی را بی احترامی به قدیمی های استقلال تلقی کرد و اعلام داشت که مربی تیم صرف حضور روی نیمکت استقلال نمی تواند به قدیمی ها که برای استقلال زحمت کشیدند توهین کند و این موضوع مشکلات بین این‌دو را افزایش داد و حالا قرار است این دو استقلالی با یکدیگر آشتی کنند.

انتهای پیام/ 4030 https://www.asrehamoon.ir/vdcgx393.ak9wz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما