تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۵
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: نمی‌دانم چرا این موضوع مطرح شده است اما جواد در مورد جدایی هیچ‌گونه صحبتی با من نکرده است.
جدایی جواد بستگی به شرایط دارد/ نکونام نبايد با 90 حرف مي زد بايد موضوع درون استقلال حل ميشد
جدایی جواد بستگی به شرایط دارد/ نکونام نبايد با 90 حرف مي زد بايد موضوع درون استقلال حل ميشد
به گزارش عصر هامون،فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه در صحبتی که با من داشت گفت: "جواد نکونام" ۳ بار در این باره صحبت کرده و خواهان جدایی است و من هم گفته‌ام باید دعوتنامه رسمی به دست ما برسد تا بررسی کنیم. اما بنده به عنوان سرمربی تاکنون با نکونام در این باره صحبتی نکرده‌ام.

سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود: من هیچ‌وقت راضی به جدایی نکونام نیستم که با زحمت به استقلال آمده است اما بازهم بستگی به شرایط دارد و بای فکس یا دعوت‌نامه رسمی وی مورد بررسی قرار بگیرد و پس از آن در مورد جدایی جواد از استقلال تصمیم بگیریم.



قلعه‌نویی در مورد وضعیت آرش برهانی اظهار داشت: آرش برهانی یک کار اشتباه و بچه‌ گانه‌ای انجام داد ما وی را در اختیار باشگاه قرار دادیم تا کمیته انضباطی درباره وی تصمیم گیری کند. سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه بیان داشت: اگر ما با حرکات غیراخلاقی بازیکنان برخورد نکنیم سنگ روی سنگ بند نمی‌شود و تیم دچار حاشیه می‌شود.

وی درباره وضعیت جواد نکونام گفت: نکونام کار بچه‌گانه‌ای کرد که در برنامه نود آن صبحت‌ها را مطرح کرد. نکونام صحبتی با من انجام نداد و من فقط دیدم که سر از برنامه ۹۰ در آورده و آنجا حرف‌هایی را مطرح کرده است. مشکل نکونام باید در درون خانواده حل شود.

قلعه‌نویی در ادامه اظهار داشت: من چند سال است که در استقلال حضور دارم و قصد ندارم که کنار گذاشتن بازیکنان خوب تیم استقلال را خراب کنم هر بازیکنی‌ که دوست دارد می‌تواند استقلال را ترک کند اما جواد نکونام مسئله‌ای دیگر است. بازیکنان بزرگی در استقلال بودند و برخی از آنها هم از تیم رفتند اما به تیم و به من کمک کردند.

سرمر‌بی تیم استقلال بیان داشت: نکونام تا امروز هیچ صحبتی درمورد ا‌نتقالش با من نکرده است ما در باشگاه استقلال حتی برای مسائل کوچک هم با یکدیگر مشورت و جلسه‌ می‌گذاریم به هر حال باشگاه مد نظر نکونام باید در‌خواستش را به باشگاه بدهد منافع باشگاه می‌بینیم و بعد تصمیم می‌گیریم ولی به هر حال من با جدایی نکو‌نام مخالف هستم.

قلعه نویی تصریح کرد: اگر جواد نکونام رفتنی باشد ما جلسه‌ای به همراه فتح‌الله‌زاده، منصور پور حیدری می‌گذاریم و بعد از آن در مورد وضعیت نکونام تصمیم‌گیری می‌کنیم. استقلال خوزستان یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است. این تیم در بازی انجام شده مرحله رفت تیم ما را شکست دادند و قطعاً برای برد و کسب سه امتیاز وارد این بازی خواهند شد.

وی در خصوص محروم- مصدوم در بازی با استقلال اهواز عنوان کرد: خدا را شکر محروم و مصدوم نداریم و امیدوارم که استقلال بتواند با قدرت تیم استقلال اهواز را ببرد و به صدرنشینی خود ادامه دهد.

سرمربی تیم استقلال تهران در خصوص صدرنشینی هم اعلام کرد نباید به صدرنشینی مغرور شویم زیرا فاصله تیم‌ها چندان زیاد نیست و فقط باید به برد در بازی‌ها فکر کرد.

وی با توجه به دربی حساس تیمش با پرسپولیس تهران تصریح کرد: هنوز زود است در مورد دربی حرف بزنیم اجازه دهید هفته به هفته و با پی‌گیری همه بازی‌ها پیش برویم و پس از کسب نتیجه‌ی خوب می‌توان زمان خود در مورد دربی هم صحبت کرد.

قلعه‌نویی با تقدیر از پزشکان تیم گفت: از پزشکان دلسوز تیم تشکر می‌کنم که بازیکنان را از لحاظ علامت جسمی آماده می‌کنند و در اختیار باشگاه قرار می‌دهند فراموش نکنید امسال مصدومان زیادی داشته‌ایم که به همت پزشکان تیم این بازیکنان به سرعت در اختیار کادر فنی قرار می‌گرفتند.


انتهای پیام/۵۰۸۲ https://www.asrehamoon.ir/vdcezo8e.jh8pni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما