تاریخ انتشار :شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۹
كارشناس ارشد روابط عمومي استانداري استان سيستان و بلوچستان؛

روابط عمومی ادارات حلقه ارتباطی بین مدیران و مردم هستند

كارشناس ارشد روابط عمومي استانداري استان سيستان و بلوچستان گفت: روابط عمومي ادارات حلقه ارتباطی بین مديران و مردم هستند.
روابط عمومی ادارات حلقه ارتباطی بین مدیران و مردم هستند
روابط عمومی ادارات حلقه ارتباطی بین مدیران و مردم هستند
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از تفتان ما،امان الله تمنده رو در نشست با روابط عمومی های ادارت شهرستان خاش، اظهار داشت: روابط عمومی ها باید با اصحاب رسانه ارتباط تنگاتنگی داشته باشند وظرفیت ها و پتانسیل های زیر مجموعه خود را جهت انعکاس خبری به اصحاب رسانه اعلام نمایند.

وی افزود: روابط عمومی ها به مشابه چشمی بینا، گوشی شنوا و زبانی گویا در دستگاه ها و ارگانهای دولتی هستند ومی بایست با ارتباط دوسویه با مردم و مراجعین اداره خود و همچنین مدیران و کاشناسان اخبار و اطلاعای که باعث تنویر افکار عمومی و ایجاد امید و تلاش در مردم می کند از طریق اصحاب رسانه و خبرگزاری ها به اطلاع عموم برسانند .

تمنده رو بیان کرد: رسانه‌ها حلقه ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و وظیفه دارند حساسیت‌ها و دغدغه‌های مردم جامعه را به مسئولان انتقال دهند و عملکرد مسئولان را نیز به گوش مردم برسانند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نوع مسئولیت روابط عمومی ها لازم و ضروری است روابط عمومی ادارات با شناخت نقاط ضعف و قوت؛ارتباط مردم ومسئولین را بهترفراهم سازند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی ها به‌عنوان قطب تأثیرگذاردرهرسازمانی محسوب می شوند که باید به حسب وظیفه اقدامات صورت گرفته راسریع و شفاف اطلاع‌رسانی کنند افزود: تلاش برآن داریم درآینده نزدیک خانه روابط عمومی شهرستان راتشکیل دهیم.

IF

کارشناس ارشد روابط عمومی استانداری اذعان داشت: یکی از مهمترین مشکلات ما عدم شناخت از حوزه کاری و اهمیت روابط عمومی در نگاه مدیران است.

وی یادآور شد: روابط عمومی ها باید آنقدر قوی باشند که خود مدیران به آنها احساس نیاز کنند و تمام امکانات را در اختیار آنان قرار دهند.

تمنده رو در پایان یکی از شاخص های تشخیص مدیر با نگاه روابط عمومی محور را، بررسی میزان و چگونگی استفاده آن مدیر از قابلیت های روابط عمومی برای برقراری ارتباط با مخاطبان به خصوص ارتباط با رسانه ها دانست و اظهار داشت: مدیری که خارج از کانال روابط عمومی با مخاطبان یا رسانه ای ارتباط برقرار می کند هرچند هم بارها از اهمیت روابط عمومی ها سخن گفته باشد در واقع نگاهی روابط عمومی محور ندارد.

گفتنی است در ادامه این نشست مدیران روابط عمومی ادارت و مدیر پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما در خصوص مشکلات روابط عمومی ها و رسانه ها مطالبی را بیان کردند.

.

.

.

انتهای پیام/4382

https://www.asrehamoon.ir/vdcez78p.jh8eei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما