تاریخ انتشار :شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۵
مردم شهرستان زابل و زهک با امضای طوماری تقدیر خود را نسبت به اقدام رهبر معظم انقلاب اسلامی در تخصیص بودجه ویژه جهت بهبود شرایط کشاورزی در منطقه و ایجاد امید در منطقه سیستان اعلام کردند.
تقدیر مردم سیستان از اقدام رهبر انقلاب در تخصیص بودجه جهت بهبود شرایط کشاورزی
تقدیر مردم سیستان از اقدام رهبر انقلاب در تخصیص بودجه جهت بهبود شرایط کشاورزی
به گزارش خبرنگار اجتماعی عصر هامون، مردم شهرستان زابل و زهک در نماز جمعه این هفته با امضای طوماری تقدیر خود را نسبت به اقدام رهبر معظم انقلاب اسلامی در تخصیص بودجه ویژه جهت بهبود شرایط کشاورزی در منطقه و ایجاد امید در منطقه سیستان اعلام کردند.
در این طومار آمده است: رهبر فرزانه انقلاب، امام  و پیشوای ما حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) ما مردم دارالولایه سیستان ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر حضرتعالی، تشکر و قدردانی خود را از توجه ویژه به منطقه و دستور تأمین مالی و اجرای طرح 46 هزار هکتار آبیاری اراضی کشاورزی سیستان از صندوق توسعه ملی ابراز می‌کنیم و سر بر آستان بصیرت و محبت شما می‌ساییم و می‌گوییم بر دل‌های سیستانی‌ها بذر امیدی پاشیدید که به زودی شاهد جوانه‌های آن خواهیم بود. ان شاء الله
این طومار که به شکل خودجوش تهیه و برای جمع آوری امضای مردم به مصلی این شهرستان آورده شده بود؛ با استقبال خوب مردم حاضر در نماز جمعه مواجه شده و امضاهای پرشماری پای آن زده شد.
به گزارش عصر هامون، لازم به ذکر است که رهبر معظم انقلاب مدتی قبل دستور فرمودند که مبلغ پانصد میلیون دلار از صندوق توسعه ملی به منظور ایجاد زیرساخت های لازم برای آب رسانی به مزارع منطقه سیستان اختصاص داده شود.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdchkxn-.23nmvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما