تاریخ انتشار :پنجشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۲
امام جمعه موقت شهرستان زاهدان؛

علما نقش محوری در بیداری اسلامی دارند

امام جمعه موقت شهرستان زاهدان گفت: نقش علما و روحانیون برای بیداری اسلامی در کشورهای مذهبی و دینی یک نقش بسیار بسیار مهم و غیر قابل انکار است.
علما نقش محوری در بیداری اسلامی دارند
علما نقش محوری در بیداری اسلامی دارند
به گزارش عصر هامون، حجت الاسلام و المسلمین احمد راهداری با اشاره اهمیت نقش علما در بیداری اسلامی اظهار داشت: از زمان خلقت بشر بیداری اسلامی بر عهده انبیاء بوده که بعد از آن بر عهده علماء و روحانیون است تا انسان ها را با تمام زوایای دین آشنا سازند و اسلام محمدی را به آنها نشان دهند.

وی در ادامه بیان داشت: برای دنیا ثابت شده است که در هرکجا مردم گوش به فرامین یک عالم دینی داده اند جای نفوذ برای استکبار نبوده است، به همین دلیل از راههای مختلف می خواهند دین و سیاست را از هم جدا کنند تا نقش علما در بیداری اسلامی جهان کم رنگ تر شود.

همچنین وی خاطر نشان کرد: علما پرچم‌داران علم، دین و آگاهی هستند و موفقیت‌های مسئولان در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی، عمرانی و اجتماعی، همه و همه مرهون رهنمودها و ارشاد علما و روحانیون است و همچنین پیام انقلاب اسلامی توسط روحانیون و علمای مجاهد در اقصی نقاط دنیا فراگیر شد و بیداری اسلامی امروز جهان اسلام بدون شک‏ مرهون نقش تبلیغی روحانیون و علما است.

امام جمعه موقت شهرستان زاهدان افزود: انبیاء و علما برای بیداری مردم و نشان دادن اسلام واقعی به آنها جان خود را از دست داده اند، همه ی مردم باید برای بیداری اسلامی در جهان ملت در صحنه باشیم.
انتهای پیام/۹۰۳۱ https://www.asrehamoon.ir/vdci.zaqct1aq5bc2t.html
منبع : سنت نیوز
نام شما
آدرس ايميل شما