تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۰
رئیس سازمان تبلیغات شهرستان خاش گفت : ملت ایران اسلامی در کنار انقلاب و با وحدت و هماهنگی توانست تمام فتنه های دشمنان را خنثی و نقشه های آنان را نقش برآب کنند و پیروز شوند .
وحدت رمز اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایران است/ اعلام ویژه برنامه های هفته وحدت در خاش
وحدت رمز اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایران است/ اعلام ویژه برنامه های هفته وحدت در خاش
به گزارش عصر هامون به نقل از تفتان ما، حجت الاسلام نوروزعلی قربانی اظهار داشت: بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان از سیره و روش رسول اکرم ( ص ) در ترویج دین مبین اسلام نشأت گرفته و در این راستا هفته فرخنده وحدت می‌تواند تبیین‌کننده ارتباط بیداری اسلامی با سیره و روش پیامبر اسلام(ص) باشد.
وی ادامه داد : هفته وحدت بهترین فرصت و زمان جهت تجدید بیعت مسلمانان با پیامبر اسلام (ص) است.
وی با یادآوری رهنمودهای امامان بزرگوار در زمینه وحدت اضافه کرد : باید فرمایشات این بزرگواران را جدی بگیریم و به رهنمود های آنان در بحث وحدت توجه نمائیم .
وی تصریح کرد : اتحاد و همبستگی یک امر ضروری و بنیادی برای جوامع اسلامی است.
حجت الاسلام نوروز علی قربانی گفتمان وحدت ، همایش وحدت ، محفل انس با قران کریم ، غبار روبی گلزار شهداء ، ویزیت رایگان بیماران و عیادت از بیماران را از مهمترین برنامه های هفته وحدت در شهرستان خاش دانست .
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خاش با بیان اینکه انقلاب اسلامی با ملت رابطه ای مستقیم و خوب داشته است و این انقلاب توانسته خدمات بسیار خوبی به مردم در تمامی عرصه ها داشته باشد، بیان کرد: ملت نیز در کنار انقلاب و با وحدت و هماهنگی توانست تمام فتنه های دشمنان را خنثی و نقشه های آنان را نقش برآب کند.
وی در پایان تاکید کرد : مسلمانان باید با بصیرت، آگاهی و تأسی از امام عظیم‌الشان در جهت برادری و وحدت حرکت کنند.
انتهای پیام/۹۰۳۱ https://www.asrehamoon.ir/vdcepz8e.jh8ffi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما