تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۷
رابط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت شهرستان خاش گفت: دشمنان در ایجاد تفرقه میان امت اسلامی تا امروز ناکام مانده اند.
دشمنان در ایجاد تفرقه میان امت اسلامی تا امروز ناکام مانده اند
دشمنان در ایجاد تفرقه میان امت اسلامی تا امروز ناکام مانده اند
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از تفتان ما،مولوی یعقوب حسین بر اظهار کرد: خوشبختانه اهل سنت استان سیستان و بلوچستان در مسائل مختلف از جمله زمینه‌های امنیتی، تقریبی، مسائل سیاسی و اجتماعی و… با برادران تشیع و مسئولان هماهنگی و همگامی دارند و همین همبستگی باعث شده امکان فعالیت‌های خوبی در این استان صورت گیرد.
وی با بیان اینکه همین همبستگی و همگامی در طول سال زمینه را برای همفکری و همدلی برادران شیعه و سنی مهیا کرده است، افزود: فرهنگیان، دانشگاهیان، روحانیون و مسئولان کشور ما به دنبال این هستند که اخوت و برادری و صفا و صمیمیت روز به روز در بین مسلمانان ایرانی تقویت شود تا از این طریق به دشمن بفهمانند ما از یکدیگر جدا نیستیم و با اخوت و برادری و حضور در صحنه‌های اعتقادی و مذهبی و انقلابی همچنین حضور در مساجد و حسینیه‌ها در کنار هم هستیم و هرگز به دشمن اجازه اینکه بخواهد تفرقه و اختلاف را بین ما ایجاد کند نخواهیم داد.
مولوی حسین بر با بیان اینکه شیعه و سنی با هم برادرند، اذعان کرد: دشمن اسلام تلاش می‌کند این اخوت و برادری را به هم بزند و از آنجا که تاکنون همه تلاش‌های دشمن برای عملی کردن اهداف شومش در ایران اسلامی به نتیجه نرسیده است.
وی گفت: دشمن در ایجاد تفرقه میان امت اسلامی و مردم قهرمانی که از زمان جنگ تحمیلی تا همین امروز با وجود ترورها و برنامه‌های تحریم اقتصادی وحدت خود را حفظ کرده‌اند ناکام مانده است.
رابط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت شهرستان خاش اظهار کرد: دشمنان در آخرین تلاش خود برای تفرقه بین مسلمانان برنامه‌ریزی کرده اند و می‌خواهد از طریق تفرقه‌افکنی زمینه اختلاف و ناامنی و جدایی مسلمانان از یکدیگر را فراهم کند تا شاید به اهداف شوم خود در کشورهای اسلامی برسد.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdceww8p.jh8poi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما