تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۱۸
پیگیری گزارش "تب ماشین بازی در خیابان دانشگاه زاهدان"؛

سرهنگ جعفری: 48 خودرو توقیف شد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان زاهدان گفت: در راستای کنترل نظم اجتماعی و برخورد با افرادی که از قوانین راهنمایی ورانندگی در کورس بازی خیابان دانشگاه تخطی کرده اند 48 فقره دستگاه توقیف و48نفرهم دستگیرشده اند.
سرهنگ جعفری: 48 خودرو توقیف شد
سرهنگ جعفری: 48 خودرو توقیف شد
به گزارش سرویس اجتماعی عصر هامون، سرهنگ جعفری در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه، پیرو گزارش تب ماشین بازی در خیابان دانشگاه در زاهدان گفت: بر اساس دستور دادستانی استان مبنی بر برخورد با افرادی که با حرکات نمایشی و صداهای ناهنجار با سرعت سرسام آور در خیابان دانشگاه، بزرگمهر ومعلم طی طریق می نمایند، اقداماتی صورت گرفته است.
جعفری از جمله این اقدامات را توقیف خودروی متوقف شده به مدت 3ماه در پارکینگ اعلام کرد وافزود: دیگر اقدامات برای تخطیان قانون، بازداشت راننده دستگیر شده به مدت 24 ساعت و اگر خودرویی به دلایل مختلفی توقیف نشد شماره خودرو، مکتوب و با استفاده از سیستم راهور مالک خودرو شناسایی وماشین به پارکینگ منتقل خواهد شد.
وی در این راستا افزود: طی دو ماه پی در پی 48 فقره دستگاه توقیف و48 نفر هم دستگیر شده اند که این عمل منجر به کاهش این رفتار افراد در خیابان مذکور شده است.
فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: در راستای کنترل نظم اجتماعی و برخورد با افرادی که قوانین را رعایت نمی کنند، نیازمند همکاری ومشارکت سایر دستگاه ها وشهروندان هستیم تا با مشارکت وهمدلی بتوانیم امنیت بیشتری را در جامعه به وجود بیاوریم.
وی تصریح کرد: امنیت یک تولید اجتماعی است که با نتیجه کارکرد تعداد زیادی از دستگاه ها و مشارکت همه جانبه مردم حاصل می شود. اقدامات کنشی وکیفری یک اقدامات مقطعی است وسباط وماندگاری ندارد و بعنوان آخرین ابزار باید اجرا شود.
سرهنگ جعفری افزود: پلیس تمام تلاش وتوان خود را برای امنیت اجتماعی شهروندان در هر زمان ومکانی برقرار کرده است، لذا این امر زمانی نمود بیشتری دارد که در کنار اقدامات پلیس کارهای فرهنگی هم توسط سایر نهادها صورت بگیرد.
شایان ذکر است که از سوی نهادها، مقامات و علمای شیعه وسنی تقدیر وتشکرهای فراوانی از این فرماندهی به عمل آمده است.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdcgu793.ak9uy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما