تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۵۰
در راستای اشتغالزایی صورت گرفت؛

آغاز طرح گلخانه های خانگی در سطح روستاهای سیستان

رئیس جهاد کشاورزی زابل گفت: مجوز طرح گلخانه های خانگی اخذ شده و هر فردی در داخل خانه مسکونی خود می تواند فضای را برای این کار اختصاص دهد.
آغاز طرح گلخانه های خانگی در سطح روستاهای سیستان
آغاز طرح گلخانه های خانگی در سطح روستاهای سیستان
به گزارش عصر هامون، رضا موسوی اظهار داشت: طرح گلخانه ها از ۷الی ۱۰سال پیش در سطح شهرستان زابل شروع به فعالیت کرد و جمع کثیری از جوانان جویای کار به خود جذب نمود.
 وی افزود: با افتتاح مجتمع گلخانه ای زهک فرهنگ تولید گلخانه ای را ترویج دادیم.
موسوی با اشاره به محیط های کوچک گلخانه اشاره کرد: اگر افرادی که در این تولید وارد می شوند از تخصص و آگاهی لازم برخوردار باشند بازده کار بسیار بیشتر خواهد بود و موفق خواهند بود.
وی اظهار کرد: مجوز طرح گلخانه های خانگی اخذ شده و هر فردی در داخل خانه مسکونی خود می تواند فضای را برای این کار اختصاص دهد.
موسوی تاکید کرد: این طرح در چند روستا به صورت نمونه در حال انجام است که در صورت موفقیت و بازده در سطح خوب به تمام بخشهای شهرستان ارجاع داده می شود.
وی افزود: در این راستا کلاسهای آموزشی توسط کارشناسان مربوطه برای روند بهتر و آشنایی با نحوه کار در گلخانه ها تشکیل شده است
وی ادامه داد:ما با شعار جدا شدن از تک محصولی به پرورش و تولید محصولات دیگر کشاورزی نیز پرداخته ایم مثل توت فرنگی،دلمه و..و نتیجه خوب بوده است.
انتهای پیام/۹۰۳۱ https://www.asrehamoon.ir/vdci.uaqct1avpbc2t.html
منبع : اوشیدا
نام شما
آدرس ايميل شما