تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۱۱
یک جادوگر که به دختران جوان تجاوز کرده و سپس در مراسم جادوگری آنها را قربانی می کرد از سوی مردم در گینه نو پاپوازی قطعه قطعه شد.
قربانی کردن دختران جوان پس از هتک حرمت توسط جادوگر!/عکس
قربانی کردن دختران جوان پس از هتک حرمت توسط جادوگر!/عکس
به گزارش عصر هامون، یک جادوگر که پس از تجاوز به دختران آنها را قربانی می کرد و مظنون به آدم خواری بود در یک روستای دورافتاده در گینه نو پاپوازی از سوی مردم خشمگین قطعه قطعه شد و جسدش را در چاه آب انداختند.

این مرد جادوگر در ماه مارس گذشته از زندان مادانگ فرار کرده و از آن زمان تحت تقیب پلیس بود.

این جادوگر هفته گذشته پس از مراسم قربانی یک دختر جوان از سوی ۸۰ مرد مورد حمله قرار گرفت. مردان خشمگین مسلح به داس و چاقو شکم جادوگر را پاره کرده و امعاء و احشاء او را بیرون ریخته و سپس قطعه قطعه اش کردند.





پلیس محلی گفت: اندکی قبل از قتل جادوگر او و تعدادی از طرفدارانش پس از تجاوز به یک دختر ۱۵ ساله وی را قربانی کرده بودند. جسد دختر که آثار چاقو در سراسر پیکرش مشاهده می شد، کشف شد.

پلیس افزود:​مردم قبل از قتل جادوگر متجاوز دختر ۱۴ ساله دیگری را که قرار بود از سوی این مرد و اعضای فرقه اش دچار سرنوشتی مشابه شود ، نجات دادند.

این جادوگر قبلا یک کشیش لوتری وابسته به کلیسای پروتستان بود و در سال ۲۰۰۷ به اتهام تجاوز به دختران نوجوان اعضای فرقه اش که مسیحی بودند دستگیر شد و دادگاه او را در سال ۲۰۱۰ میلادی به ۱۰ سال زندان محکوم کرده بود.

در آن زمان، هزاران طرفدار و لشکری از محافظان از این مرد محافظت می کردند. وی در ادعاهایش می گفت که فرقه او الهی بوده و دختران جوان باید با او ازدواج کنند. فرقه او مظنون به ارتکاب آدم خواری و قربانی کردن انسان ها بود.

به گزارش جام جم آنلاین ؛ گینه نو پاپوازی کشوری جزیره ای و فقیر در غرب اقیانوس آرام است که در آن قبایل مختلفی با آداب و سنت های عجیب و کفرآمیز زندگی می کنند.
انتهای پیام/۹۰۳۱ https://www.asrehamoon.ir/vdcf.ydviw6dc1giaw.html
منبع : جام نیوز
نام شما
آدرس ايميل شما