تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۱
انجمن فیزیوتراپی منتظر اعلام زمان برگزاری جلسه با معاونت آموزشی وزارت بهداشت از سوی این معاونت است.
توقف دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی، پشت در معاونت آموزشی وزارت بهداشت
به گزارش سرویس علمی پزشکی عصر هامون، دکترای فیزیوتراپی که بحث آن چند وقتی است مجدد توسط انجمن فیزیوتراپی مطرح می‌شود و این انجمن راه اندازی این مقطع تحصیلی برای فیزیوتراپ‌ها را پیگیری می‌کند.
 
محمد اکبری عضو هیئت مدیره انجمن فیزیوتراپی چندی پیش گفته بود:‌ انجمن فیزیوتراپی برنامه درسی این رشته را به مسئول علوم پایه وزارت بهداشت تحویل داد و در این زمینه‌ جلسه‌ای با وی برگزار کرد.
 
وی افزود: پس از جلسه انجمن فیزیوتراپی با مسئول علوم پایه وزارت بهداشت، قرار شد انجمن فیزیوتراپی با معاونت آموزشی وزارت بهداشت جلسه‌ای داشته باشد و در آن جلسه، ضرورت راه اندازی دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی را مطرح کند.
 
از این زمان حدود دو هفته‌ای است که می‌گذرد
محمد اکبری عضو هیئت مدیره انجمن فیزیوتراپی پس از گذشت این زمان به ما می‌گوید: همچنان منتظر هستیم تا معاونت آموزشی وزارت بهداشت زمان برگزاری جلسه را مطرح کند تا در آن جلسه به طرح موضوع دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی بپردازیم.
 
اهمیت برگزاری دوره دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی بارها و بارها از طریق این انجمن به مسئولین بیان شده بود و ضرورت راه اندازی آن را به آنها متذکر شده بودند، در این میان روند راه اندازی دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی متوقف شده است و این انجمن پشت در بسته معاونت آموزشی وزارت بهداشت منتظر مانده تا چه زمانی این معاونت دری بگشاید و آماده شنیدن خواسته انجمن فیزیوتراپی شود.
 
البته نمی‌توان در این بین به این مسئله بی توجه بود که برگزاری دوره دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی می‌تواند به ارتقای دانش این متخصصین کمک کند و در نتیجه این افزایش دانش در بهبود بیماران نیز تاثیر می‌گذارد.
 
دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی در کشورهای دیگر از جمله کشورهای اروپایی و آمریکا برگزار می‌شود و برگزاری آن مسئله جدیدی در ایران نیست البته نباید از ذهن دور داشت که این دوره در دولت قبل برگزار شد و برگزاری آن در دولت جدید با مشکلاتی همراه شده است.
انتهای پیام/8399
 
https://www.asrehamoon.ir/vdceop8p.jh8oni9bbj.html
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
نام شما
آدرس ايميل شما