تاریخ انتشار :پنجشنبه ۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۳
هستی تقوی در حالی وارد ششمین سال از زندگی‌اش شد که سه روز قبل از به‌دنیا آمدنش پدرش توسط سوداگران مرگ به شهادت رسید.
هستی 6 ساله؛ نازدانه‌ای که پدرش در راه مبارزه با مواد مخدر پرپر شد
هستی 6 ساله؛ نازدانه‌ای که پدرش در راه مبارزه با مواد مخدر پرپر شد
به گزارش سرویس ایثار و شهادت عصر هامون به نقل از فارس، عطر شهادت در کوچه پس‌کوچه‌های شهرمان به‌خوبی به مشام می‌رسد، به هر گوشه شهر که بنگریم، رنگ سرخ شهادت به خوبی خودنمایی می‌کند، کوچه شهید ... خیابان شهید ... بن‌بست شهید ... میدان شهید ... پل شهید ... و اگر هیچ کوچه و محله‌ای به نام شهید نبود، حتماً خانواده‌ای در آن منطقه حضور داشت که داغدار فرزند، برای اعتلا و سرفرازی ایران اسلامی جان در ره دوست اهدا کردند تا آرمان‌های انقلاب اسلامی پا برجا بماند.
در یکی از خانه‌های کوچه مهیار خیابان معلم شهرستان ساری خانواده شهید صادق تقوی زندگی می‌کنند، شهید تقوی گروهبان‌ یکم نیروی انتظامی بود که در سیستان و بلوچستان برای جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور در درگیری با قاچاقچیان به شهادت رسید.
صادق هنگام شهادت فرزندی نداشت ولی فرزندش سه روز بعد از عروجش چشم به جهان گشود، «هستی» دخترش را می‎گویم، او در سال 88 زمانی چشم به جهان گشود که سایه پدر را بر سر ندید، با واژه پدر بیگانه نیست چون در کنار و آغوش پدربزرگ قد کشید و الان شش سال دارد، هستی نه طعم محبت پدر را چشید و نه اینکه مزه داشتن پدربزرگ را خوب حس کرد.
هستی دوست دارد دکتر شود، این را با زبان شیرین کوچکش در زمانی که مسئولان استانی به آنها سرسلامت دادند، گفت.
راستی هستی آیت‌الکرسی را هم خوب بلد است و با زبان شیرنش به‌خوبی برای مهمانان خواند، هستی زخم‌خورده مواد مخدر است، زخمی که تا زنده است شاید نتواند به زبان بیاورد، زخمی که به‌ دلیل عداوت و کینه‌توزی دشمن توسط برخی افراد سست عنصر به پیکره زندگی هستی وارد شد.
هستی با چهره معصومانه و لبان خندان و زبان شیرینش تنها دلخوشی مادر و پدربزرگ است که با انتخاب شغل پزشکی شاید در مسیری دیگر راه پدر را در درمان افراد آلوده به مواد مخدر پیگیری کند.
امثال خانواده هستی که در استان مازندران مواد مخدر زخم بر پیکره زندگی و دلخوشی آنها زده است، زیاد هستند، آنطور که رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران، سرهنگ ذبیح‎الله پهلوانی اعلام کرد، در مازندران بیش از 91 شهید در راه مبارزه با مواد مخدر در خارج از مرزهای مازندران به شهادت رسیدند تا راه مواد مخدر به کشور بسته شود.
استاندار مازندران، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ساری، بعد از ظهر امروز به‌مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در خانه شهید گروهبان‎یکم صادق تقوی که در سال 88 به شهادت رسیده بود، رفتند.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdchkqn-.23nwidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما