تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۸
در فوتبال ما اتفاقات عجیب و غریب زیادی رخ داده و می‌دهد؛ به همین خاطر اکثر فوتبال دوستان ایرانی با عجیب‌ترین خبرها هم عادی برخورد می‌کنند و دیگر خبری پیدا نمی‌شود که آنها از شنیدن یا خواندنش متعجب شوند.
ماجرای مربی که پسرش بازیکن جذب می کند
به گزارش سرویس ورزشی عصر هامون، طبق شنیده‌ها، فرزند مربی نامدار لیگ برتری در جذب بازیکن برای تیم تحت هدایت پدرش، نقش بسزایی دارد و گفته می‌شود اکثر بازیکنان با تایید او جذب  و بعضا از تیم کنار گذاشته می‌شوند.

اطرافیان این مربی، دخالت فرزند او را عامل اصلی نتیجه نگرفتنش در چند سال اخیر می‌دانند و معتقدند وابستگی او به پسرش و ناتوانی در «نه» گفتن به درخواست‌های عجیب او، سبب اصلی ناکامی پدر شده است.
فرزند این سرمربی، دوستان فوتبالیستی که در تیم‌های مختلف پیدا می‌کند را به پدر توصیه می‌کند و پدر نیز معمولا برای نشکستن دل پسرش، آنها را به خدمت می‌گیرد.
مسوولان تیم با نظرات فنی و کارشناسانه به دنبال جذب بازیکن مورد نیاز تیم می‌روند اما پسر این سرمربی در آخرین لحظه جواب منفی به جذب بازیکن مورد نظر می‌دهد و همین جواب منفی کافیست تا کلیه کارهای کارشناسی از بین برود و زحمات آقایان نقش بر آب شود. سپس مشخص می‌شود دوست این آقا پسر در همین پست بازی می‌کند و از تیم‌های لیگ دویی هم پیشنهاد ندارد، پس چه جایی بهتر از تیم بابا؟!
شاید ناکامی در لیگ پانزدهم هم سبب نشود که این مربی سال بعدش بدون تیم بماند اما قطعا حفظ روند حرف شنوی از این پسر، آینده خوبی برای پدر نخواهد داشت و تا چندی دیگر، اکثر  تیم‌ها قید این مربی را خواهند زد.

انتهای پیام/8399

https://www.asrehamoon.ir/vdcfvjde.w6dycagiiw.html
منبع : بانک ورزش
نام شما
آدرس ايميل شما