تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۴
پدیده لیگ برتر فوتبال ایران پس از مصدومیت از ناحیه کتف، چند وقتی از میادین دور خواهد ماند.
احتمال دوری طولانی پدیده از لیگ برتر
به گزارش سرویس ورزشی عصر هامون، ارسلان مطهری در خصوص مصدومیت خود اظهار کرد: در دقیقه 39 دیدار تیم‌های نفت و صبا در صحنه‌ای مدافع تیم قمی با زدن تکلی شدید زیر پای من سبب سرنگونی‌ام شد.

وی افزود: پس از این اتفاق احساس درد شدیدی از ناحیه کتف داشتم به گونه‌ای که حتی بلند شدن از روی زمین برایم سخت بود. بلافاصله پزشکان تیم من را به بیمارستان منتقل کرده و به مداوای کتفم پرداختند.

مطهری ادامه داد: به دلیل این که فصل گذشته و در دیدار مقابل الشباب عربستان از این ناحیه مصدوم شده بودم با وقوع این مصدومیت رباط داخلی کفتم پاره شد و اکنون منتظر رسیدن جواب MRI برای زمان طول درمان هستم.

مطهری درباره شایعه مربوط به 2 ماه دوری‌اش از فوتبال بیان کرد: دوران نقاهتم به نتیجه MRI بستگی دارد ولی به دلیل این که مصدومیت شدید است، احتمال می‌دهم برای رسیدن به آمادگی چند هفته‌ای احتیاج به درمان داشته باشم.

پدیده لیگ برتر ایران گفت: به هر حال از این گونه مصدومیت‌ها در فوتبال زیاد اتفاق می‌افتد. امیدوارم وضعیت مصدومیتم به گونه‌ای پیش نرود که بازی‌های مهم نفت و تیم ملی المپیک ایران را از دست بدهم.

مطهری در خصوص توقف نفت در 2 دیدار نخست لیگ برتر اظهار کرد: تیم‌ها برای رسیدن به هماهنگی نیاز به چند هفته فرصت دارند. نفت فصل گذشته نیز در 2 بازی ابتدایی نتایج خوبی کسب نکرد ولی با هماهنگی بازیکنانش سال موفقیت‌آمیزی را پشت سر گذاشت. به همین دلیل باید برای دیدن روزهای خوب نفت صبر کرد.

انتهای پیام/8399
https://www.asrehamoon.ir/vdcd5o05.yt0xo6a22y.html
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
نام شما
آدرس ايميل شما