تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۰
بخشدار لادیز گفت: عمران و آبادانی روستاها از برکات مشخص انقلاب اسلامی است.
عمران و آبادانی روستاها از برکات انقلاب اسلامی است
عمران و آبادانی روستاها از برکات انقلاب اسلامی است
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از پایگاه خبری لادیز؛  به مناسبت فرارسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب، ساختمان دهیاری روستای انجره و دهیاری روستای جش با حضور معاون فرماندارمیرجاوه، بخشدار لادیز و مسئولین شهرستان در روستاهای انجره و جش و با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و میلیون ریال افتتاح شد.

بخشدار لادیز در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجراظهار کرد:  بخش لادیز شامل 200 پارچه آبادی و 3 دهستان که حدود 70درصد جمعیت و مساحت و روستاهای شهرستان میرجاوه را شامل می شود. این بخش شامل 27 دهیاری که از این تعداد 12 دهیاری فعال است و تاسیس بقیه دهیاری ها در حال پیگیری است.

 وی افزود: تاکنون7میلیارد 500میلیون ریال جذب اعتبار در زمینه اجرای طرح های مختلف روستایی بخش لادیز داشته ایم، از جمله این طرح ها می توان به افتتاح ساختمان دهیاری آپک جوشان، ساخت سایبان غسالخانه مرکز بخش با اعتبار150 میلیون ریال، بهسازی و زیبا سازی معابر روستای محمد آباد سوران،ساخت بوستان روستایی در دهستان جش، افتتاح ساختمان دهیاری انجره با اعتبار 400 میلیون ریال و ساختمان دهیاری جش با اعتبار  700 میلیون ریال می توان اشاره کرد.

احسان الله ریگی بیان کرد: همچنین به مناسبت ایام الله دهه فجر، چندین پروژه همچون ساختمان دهیاری چهار گوریک، ساختمان دهیاری درگیابان و تعدادی غسالخانه که توسط بخشداری لادیز با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: عمران و آبادانی روستاها از برکات مشخص انقلاب اسلامی است و همه این موارد نشان دهنده برکات و نعمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که یاری دهنده محرومان این خطه از مرز و بوم کشور عزیزمان است.

 

 

 

 

 


انتهای پیام/4382

https://www.asrehamoon.ir/vdcjvheo.uqevvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما