تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۰
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

دستگیری عامل شهادت رئیس اداره جرایم جنایی ایرانشهر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل شهادت رئیس اداره جرایم جنایی ایرانشهر بعد از یک هفته خبر داد.
دستگیری عامل شهادت رئیس اداره جرایم جنایی ایرانشهر
دستگیری عامل شهادت رئیس اداره جرایم جنایی ایرانشهر
به گزارش سرویس انتظامی عصرهامون به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی، سردار حسین رحیمی امروز  از دستگیری شرور مسلح و عامل اصلی شهادت مامور نیروی انتظامی شهید محمد تقی زاده در ایرانشهر خبر داد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در پی درگیری مسلحانه ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشرار مسلح در 12 فروردین ماه سال‌جاری که منجر به شهادت سروان محمد تقی‌زاده و به هلاکت رسیدن یکی از عاملان این جنایت شده بود، دستگیری عامل اصلی این جنایت در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی بیان کرد: ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات تخصصی شبانه‌روزی و اشراف اطلاعاتی، محل اختفای عامل اصلی به شهادت رساندن این مامور نیروی انتظامی را در یکی از روستاهای ایرانشهر شناسایی کرده و این محل را به طور نامحسوسی تحت کنترل قرار دادند.
رحیمی گفت: پس از اطمینان از حضور این شرور در مخفیگاهش بلافاصله تیم‌های تخصصی و عملیاتی پلیس وارد عمل شده و در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه، این شرور مسلح را دستگیر و در بازرسی از محل دو قبضه سلاح کلاشینکف، یک دستگاه خودرو مسروقه و مقادیر زیادی داروی قاچاق کشف کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس از این فرد همچنان ادامه دارد، افزود: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی خود اجازه نخواهد داد که قانون شکنان و مخلان امنیت عمومی در هیچ نقطه‌ای از این استان پهناور احساس آرامش کنند.
انتهای پیام/9031
https://www.asrehamoon.ir/vdcewe8v.jh8xvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما