تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۱۴
امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه گفت: حجاب باعث تحکیم بنیان خانواده و ایجاد امنیت و آرامش در جامعه است، در واقع حجاب نه تنها فعالیت های زنان را محدود می کند بلکه مامنی برای حضور فعال زنان در اجتماع است و به زن آرامش و قدرت می بخشد.
حجاب باعث تحکیم بنیان خانواده و ایجاد امنیت و آرامش در جامعه است/فرهنگ حجاب باید در جامعه گسترش یابد
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون،مولوی عبدالرحیم ریگیان پور در گفت و گو با خبرنگار لادیز اظهار کرد: موضوع حجاب و پوشش فقط مخصوص دین اسلام نیست و در تمام ادیان و مذاهب به لزوم پوشیدگی و حفظ حجاب تاکید شده است و در واقع حجاب ریشه در فطرت انسان دارد.

وی افزود: حجاب باعث تحکیم بنیان خانواده و ایجاد امنیت و آرامش در جامعه است، درواقع حجاب نه تنها فعالیت های زنان را محدود می کند بلکه مامنی برای حضور فعال زنان در اجتماع است و به زن آرامش و قدرت می بخشد.

وی خاطر نشان کرد: خداوند در قرآن بارها به مساله حجاب اشاره کرده و بر لزوم حفظ حجاب توسط مردان و زنان تاکید داشته است و  زنان و مردان مؤمن را مورد خطاب قرار داده و به آنان دستور می دهد چشم چرانی نکنید، دامن های خود را آلوه نساخته و حفظش کنید.

مولوی ریگیان پور تاکید کرد: مبارزه با حجاب اسلامی توسط رضا خان در کشور آغاز شد و امروز نیز دشمنان با تهاجم فرهنگی به دنبال کمرنگ کردن و مبارزه با حجاب هستند اما بانوان باید آگاه باشند که عدم حفظ حجاب امنیت اجتماعی آنان را به خطر انداخته  وحضور آنان در جامعه را با مشکل مواجه می سازد.

وی با بیان اینکه رعایت حجاب جامعه را از بسیاری از خطرات حفظ خواهدکرد، اذعان داشت: حفظ حجاب کیان خانواده را حفظ می کند بنابراین فرهنگ حجاب باید در جامعه گسترش یابد تا جامعه از خطرات و آسیب های اجتماعی مصون بماند و در این راه امر دولت، مردم و رسانه های گروهی می توانند نقش مؤثری در ترویج حجاب داشته باشند.

انتهای پیام/4947

https://www.asrehamoon.ir/vdcewx8v.jh8ppi9bbj.html
منبع : لادیز
نام شما
آدرس ايميل شما