تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۶
امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه گفت : توافق با FATFروزنه نفوذی برای اجرام برجام 2 در کشور است چرا که به طرف مقابل می تواند به بهانه های مختلف از جمله مبارزه با تروریسم، امنیت کشوررا به خطر انداخته و روزنه نفوذی برای دخالت در امور کشورمان پیدا کند.
توافق با FATFروزنه نفوذی برای اجرای برجام ۲ در کشور است/ نباید اجازه داد برجام به فرصتی برای دشمن و تهدیدی برای امنیت کشور تبدیل شود
به گزارش سرویس سیاسی عصرهامون،مولوی عبدالرحیم ریگیان پور  درباره توافق پنهانی بانک مرکزی باFATF  در گفت و گو با لادیز اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بارها درباره مسئله نفوذ هشدار دادند و موارد ضعف و مصادیق نفوذ را در مسئله برجام برای  تیم مذاکره کننده و دولت مشخص کردند تا دشمن جایی برای نفوذ در کشور نداشته باشد، بنابراین نباید اجازه داد برجام به فرصتی برای دشمن و تهدیدی برای امنیت کشور تبدیل شود و غربی ها به بهانه مبارزه با پولشویی، روزنه نفوذی در کشور پیدا کنند.
وی افزود: توافق با  FATFروزنه نفوذی برای اجرام برجام 2 در کشور است چرا که به طرف مقابل می تواند به بهانه های مختلف از جمله مبارزه با تروریسم، امنیت کشوررا به خطر انداخته و روزنه نفوذی برای دخالت در امور کشور مان پیدا کند.
وی خاطر نشان کرد: هرتوافقی که به منافع و امنیت کشور ما لطمه وارد کند محکوم  است و دولتمردان باید مراقب حیله های دشمن باشند و به دشمنان نظام و انقلاب بهانه ای برای نفوذ ندهند.
وی با اشاره به لزوم شفاف سازی درباره توافق بانک مرکزی باFATF، تاکید کرد:  هیچ توافق پنهانی و بدون اطلاع ملت نباید صورت گیرد باید متن توافق منتشر و در مورد آن شفاف سازی شود و دولت باید شفاف و واضح مفاد این توافق را تشریح کند.
مولوی ریگیان پور تصریح کرد: این توافق به بهانه معاملات بانکی، امنیت کشور را تحت تاثیر قرار می دهد و به منافع کشور لطمه وارد می کند، بنابراین حق مسلم مردم ایران است که از مفاد آن آگاه شوند و دولت باید به مردم توضیح دهد که  چه اطلاعاتی قرار است از کشور خارج شود و بر سر چه مواردی توافق صورت گرفته است.
 وی اذعان کرد:آمریکا و غرب سعی دارند به بهانه مبارزه با ترروریسم و از طریق این توافق، ارتباط ایران با حزب الله را قطع کنند و قدرت نظامی کشورمان را تضعیف کنند چراکه انها تا اهدافشان در برجام براورده نشود کوتاه نمی ایند و از راه های مختلف برای به کرسی نشاندن خواسته خود استفاده می کنند.
انتهای پیام/ 4947 https://www.asrehamoon.ir/vdcawyna.49nie15kk4.html
منبع : لادیز
نام شما
آدرس ايميل شما