تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۹
مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: نوروز امسال 250 هزار نفر روز مسافر در مراکز اسکان موقت و دائم آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان پذیرفته شدند.
اسکان بیش از 250هزار نفر روز مسافر نوروزی در مراکز آموزش و پرورش/چابهار در صدر ميزباني از فرهنگيان
علیرضا نخعی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی عصرهامون، با اعلام این آمار اظهار داشت: این تعداد نسبت به سال گذشته 35 درصد افزایش داشته است که سال گذشته 170 نفر روز بوده است.
وی با بیان اینکه  18 هزار و 978 خانواده در ستادهای اسکان اقامت داشتند، افزود: هزار و 166 کلاس درس در قالب 121 مدرسه در استان جهت میزبانی از مسافران نوروزی در حالت اماده باش بودند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: 300 سوئیت در مراکز رفاهی ، 10 پایگاه و 95 کلاس بین راهی برای اسکان مسافران نوروزی درحالت آماده باش بودند.
نخعی با بیان اینکه 4میلیارد و 500 میلیون ریال برای تجهیز ستاد های اسکان استان هزینه شده است، خاطر نشان کرد: ظرفیت مدارس امسال 20 درصد افزایش داشته است که علاوه بر مراکز اسکان ، همکاران فرهنگی نیز منازل خود را به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می دادند.
وی ادامه داد: بیشترین اسکان مسافرین در چابهار با 101 هزار نفر، زاهدان 12 هزار نفر، ایرانشهر 11 هزار نفر و کنارک با 10 هزار نفر بوده اند.
انتهای پیام/
 
https://www.asrehamoon.ir/vdcc4xqo.2bq118laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما