تاریخ انتشار :دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۹
مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه گروه های جهادی وحدت را در عمل اجرایی کردند، گفت: فرهنگ جهادی در جامعه مظلوم است و یکی از گمشده های جامعه است.
گروه های جهادی وحدت را در عمل اجرایی کردند/ فرهنگ جهادی در جامعه مظلوم است
 به گزارش خبرنگار عصرهامون، علیرضا کیخا در نشست خبری آغاز به کار اردوهای جهادی بسیج دانشجویی استان ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) با بیان اینکه توفیق به خلق توفیقی است که نصیب هر کسی نمی شود، اظهار داشت: کار رسانه ای و کار خبرنگاری فضای ویژه ای است واطلاعات فضای علمی و دانشگاه غیر قابل انکار و غیر قابل گسست است.

وی با بیان اینکه یکی از دریچه های ورود به بهشت جهاد است، تصریح کرد: بدون کار جهادی امکان دفع مشکلات وجود ندارد.
مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: دانشجویان با حرکت های جهادی "ما می توانیم" را تحقق بخشیدند به طوری که در کمترین زمان و هزینه ای اندک اقدام به ساخت مدرسه می کنند.

مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان ادامه داد: امروز اردوهای جهادی که بعد از چند سال جریان دانشجویی علمدار این کار در استان است توانسته بسیاری از مشکلات مردم را حل کند و این کارها محدود به ساخت و ساز نیست بلکه در حال حاضر گروه های جهادی به بحث اشتغالزایی نیز ورود کرده اند و تا کنون  برای 3 خانوار زیر خط فقر اشتغالزایی شده و 80 نفر نیز در یک مزرعه مشغول به کار شده اند.

کیخا خاطر نشان کرد: در سه ماهه دوم سال 96بیش از 40 گروه جهادی در استان فعالیت می کنند که بیش از هزار نفر ساماندهی شده اند و در عرصه های متفاوت فرهنگی، اموزشی، پژوهشی ، عمرانی و اشتغالزایی حضور دارند.

وی با بیان اینکه برآورد شده است که امسال 4 گروه جهادی از خارج استان به استان وارد شوند، اظهار داشت: در 4 سال اخیر شاهد اقبال ویژه دانشگاه ها به حرکت های جهادی بودیم که با سلایق مختلف سیاسی دانشجویان برای خدمت به مردم وارد این گروه ها می شدند.

وی با بیان اینکه گروه جهادی بومی نداشتیم، گفت: در حال حاضر گروه های جهادی شیعه و سنی در کنار هم وحدت را نه در حرف و شعار بلکه در عمل اجرایی کردند.

مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان در پایان شاخص ترین اقدامات بسیج دانشجویی در سال گذشته را ساخت دو بابا مدرسه در روستای پدگی و قنبرزهی و اشتغالزایی برای 3 خانوار و 80 نفر ذکر کرد.
انتهای پیام/
 
 
 
  https://www.asrehamoon.ir/vdcceoqo.2bqe18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما