تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۰۴
معاون فنی عملیات مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی زاهدان گفت: برای اولین بار بیماری از چابهار به منظور دسترسی به امکانات پزشکی بهتر با اورژانس هوایی به بیمارستان امام علی(ع) این شهرستان انتقال یافت.
انتقال اولین بیمار از چابهار با بالگردهوایی به زاهدان
انتقال اولین بیمار از چابهار با بالگردهوایی به زاهدان
به گزارش عصرهامون به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،حسن شه بخش اظهار داشت: این خانم 27 ساله باردار 6 مرداد با علائم تب و زردیبه بیمارستان امام علی(ع) چابهار مراجعه کرد.
وی بیان کرد: براساس تشخیص پزشک نوزاد این بیمار بعد از تولد در بیمارستان بستری شد اما مادر وی به دلیل وخامت حال به کما رفت.
وی ادامه داد: پس از هماهنگی های صورت گرفته تصمیم بر این شد تا این بیمار در کمترین زمان برای بهره گیری از خدمات پیشرفته بهداشتی و درمانی به زاهدان منتقل شود.
انتقال اولین بیمار از چابهار با بالگردهوایی به زاهدان
وی اضافه کرد: با توجه به وخامت حال بیمار انتقال وی با اورژانس هوایی در مدت 2 ساعت از چابهار به زاهدان امروز انجام شد در صورتی که در حالت عادی از طریق زمینی هفت ساعت انتقال بیمار طول می کشید.
معاون فنی عملیات مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی زاهدان گفت: این بیمار بعد از فرود بالگرد اورژانس هوایی در محوطه بیمارستان امام علی(ع) این شهرستان بلا فاصله در بخش آی . سی . یو بستری شد.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdccpxqo.2bqmi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما