تاریخ انتشار :شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۲
پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل نظام مردمسالار دینی در ایران ، ده ها مرکز و کانون در امریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی به وجود آمد ؛ تا با جمهوری اسلامی ایران مبارزه کنند و نگذارند " اسلام ناب محمدی " رونق بگیرد و مردم جهان از استکبار جهانی رویگردان شوند.
پشت پرده حرف های دختر هاشمی رفسنجانی چیست ؟!
به گزارش عصرهامون به نقل از راه دانا؛ علی شیرازی طی یادداشتی نوشت: یکی از روش های دشمنان در این میدان ، نفوذ بر روی فکر مسئولین بود . برای اثرگذاری ، گاهی به سراغ فرزندان آنان می رفتند ؛ تا محاسبات مسئول را عوض کنند . 
   فائزه هاشمی ، چه به عنوان فرزند رئیس جمهور وقت ، چه به عنوان نماینده مجلس وقت و مدیر مسئول روزنامه زن ، سوژه مناسبی بود که انتخاب شد و برخی افراد با نفوذ در روزنامه وی ، پل ارتباطی غربی ها با فائزه شدند .
 
   فائزه ، اقرار می کند : مسعود بهنود مشاور من در روزنامه زن بود . ایشان مدت ها قبل از انتشار زن ، کلاس های آموزشی برای تحریریه گذاشت .
 
   هاشمی رفسنجانی هم می گوید : دیدم افرادی که مناسب نیستند ، در روزنامه اش کار می کنند .
 
   امام خامنه ای در تاریخ ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ فرمودند : نفوذ برای این است که این محاسبات در ذهن مسئولین عوض بشود . آن وقت ، وقتی نتیجه این بشود که فکر مسئولین و اراده مسئولین در مشت دشمن قرار بگیرد ، دیگر لازم نیست دشمن بیاید دخالت مستقیم بکند ؛ نه ، مسئول کشور همان تصمیمی را می گیرد که او می خواهد .
 
   حداقل درباره فائزه ، این نفوذ کارساز شد و خودش گفت : من ذاتا تند هستم و قابل کنترل نیستم . اعتقاد دارم که باید حقیقت را بگویم ، حتی اگر گزنده باشد .
 
   طبیعی بود که گام را فراتر نهد و وارد گود بعدی شود :
 
   ۱. دوست داشتم آقای ترامپ انتخاب شود ، به خاطر فشارهایی که بر ایران می آورد ، بالاخره شاید یک تغییر سیاسی اتفاق بیفتد .
 
   ۲. تنها راه بازگشت سپاه به پادگان ها این است که در لیست تحریم ها باقی بماند . چیزی که از سپاه نصیب جامعه ایران می شود ، منفی است و باید متوقف شود .
   ۳. حضرت محمد پول های حضرت خدیجه را حرام کرده است .
 
   ۴. اگر امیر انتظام را مظلوم و نماد مظلومیت ببینیم ، اصلا امام حسین را نمی توانیم در چارچوب مظلومیت و چنین نمادی مطرحش نمائیم .
 
   کسی که حرف های سران رژیم غاصب صهیونیستی و سران کاخ سفید و پنتاگون را مرور کند ، هرگز تفاوتی بین آنان با سخنان فائزه نمی بیند .
 
   این یک روی سکه است . روی دیگر آن این است که چرا این حرف ها ، زمانی از زبان وی صادر می شود ، که :
 
   ۱. مرکز صهیونیست ها در اربیل عراق ، توسط سپاه هدف قرار می گیرد .
 
   ۲. انقلاب مردم غزه و کرانه باختری اوج می گیرد و صهیونیست ها را دچار ترس و وحشت و اضطراب می کند .
 
   ۳. در آستانه روز قدسیم و بناست در سال جدید که کرونا در سراشیبی سقوط است ، راهپیمایی جهانی علیه اسرائیل با شکوه مضاعف برپا شود .
 
   آیا فائزه هاشمی ، نمی فهمد که حرف هایش ، گستاخانه عظمت دین ، پیامبر اسلام ( ص ) و امام حسین ( ع ) را نشانه گرفته است ؟
 
   آیا فائزه نمی داند که ترامپ قاتل سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است ؟
 
   آیا فائزه نمی داند که ترامپ دشمن ملت ایران است ؟
 
   آیا فائزه نمی داند که نظام مردم سالار دینی ، با رای ملت ایران شکل پذیرفته است ؟
 
   آیا فائزه نمی داند ، اگر سپاه نبود کشور هم نبود ؟
 
   آیا فائزه نمی داند ، امیر انتظام جاسوس بود و بر بازرگان اثر گذاشت و به دنبال انحلال مجلس خبرگان بود ؟
 
   امام خمینی ( ره ) در تاریخ ۲۴ خرداد ۱۳۶۰ فرمودند : قضیه طرح آنکه مجلس خبرگان منحل بشود که در زمان دولت موقت این طرح شد و بعد هم معلوم شد که اساسش از امیر انتظام بوده و آن مسائل .
آن وقت آمدند آقایان پیش ما ؛ همه این آقایانی که ، آقای بازرگان و رفقایش گفتند : ما خیال داریم این مجلس را منحلش کنیم . من گفتم : شما چه کاره هستید اصلش که می خواهید این کار را بکنید ! شما چه سمتی دارید که بتوانید مجلس منحل کنید ؟ پا شوید بروید سراغ کارتان . وقتی دیدند محکم است مسئله ، کنار رفتند .
 
   امام بزرگوارمان در ادامه فرمودند : من می خواهم به شما آقایان بگویم که بیدار باشید و هوشیار ! دشمن های شما پشت همین دروازه های تهران و دروازه های ایران هستند . در داخل این کشور هم دشمن های ایران هستند . یک دسته دشمن نیستند ؛ ( عده ای ) از روی نادانی کار دشمن را می کنند .
 
   امام خامنه ای در تاریخ ۲۸ مهر ۱۳۹۵ فرمودند : دشمنان عامل دارند ؛ این که قابل انکار نیست . ملت ، ملت بزرگی است . ملت خوبی است . اما در درون ملت - مثل همه ملت های دیگر - آدم های غریب پرست ، سست عنصر ، مادی و فریب خور هستند .
 
   ایشان در تاریخ ۱۹ دی ۱۳۹۵ می فرمایند : " دشمن امروز مشخصا عبارت است از امریکا ، انگلیس ، زرسالاران بین المللی ، صهیونیست ها و دنباله هایشان ؛
 
حالا دنباله هایشان خیلی اهمیت ندارند ، ارزشی ندارند که آدم اسم از آن ها بیاورد . "
 
   دشمن اصلی در پشت صحنه ؛ انقلاب ، دین ، ارزش ها و نظام جمهوری اسلامی ایران را نشانه گرفته است . عده ای نیز فریب خورده و در روی صحنه ، در زمین دشمن بازی می کنند و حرف او را تکرار می کنند .
 
   معظم‌ له در تاریخ ۷ اسفند ۱۳۹۷ می گویند : امروز دشمنان به زوایای زندگی من و شما ملت انقلابی ، با دقت دارند نگاه می کنند که شاید نقطه ضعفی پیدا کنند و از آنجا نفوذ کنند ؛ این مناطق نفوذ دشمن را شناسایی کنید . در مقابل آنها صف آرایی کنید .
 
   مرادمان در تاریخ ۶ دی ۱۳۹۶ فرمودند : باید حدس بزنید دشمن چه کار می خواهد بکند .
 
   در آستانه روز قدس ، دشمن از زبان فائزه ، حرف هایی می زند، که ذهن ها را متوجه مباحثی غیر از مبارزه با رژیم اشغالگر قدس نماید . 
 
   فائزه بداند یا نداند ، مهم نیست . او در راهی قدم گذاشته که خواسته دشمن را عملی می کند و تکلیف ماست در مقابل طرح دشمن صف آرایی کنیم و نگذاریم خواسته دشمنان اسلام و ایران محقق شود .
 
انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcfxedycw6djca.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما